افتتاح و کلنگ زنی شش طرح عمرانی و خدماتی در میاندوآب+ تصاویر
۰۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴
شناسه : 289802
7

همزمان با هفته دولت، شش طرح عمرانی و خدماتی در میاندوآب با حضور مسئولان افتتاح و کلنگ زنی شد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، در نخستین روز از هفته دولت مرکز آموزشی، درمانی امام حسین (ع) فرهنگیان میاندوآب با حضور امام جمعه، نماینده مردم میاندوآب در مجلس، معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌غربی، مدیرکل آموزش و پرورش استان و فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی افتتاح شد.

به گفته بهروز تقی نژاد معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب این مرکز آموزشی و درمانی در زمینی به مساحت یک هزار و 400 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 10میلیارد ریال در دو طبقه با هدف خدمات دهی به فرهنگیان شهرستانهای جنوب استان مورد بهره برداری قرار گرفت.

این مرکز در دو فاز خدمات رسانی شامل پنج پزشک عمومی، پرستاری، CPR، کلینیک دندانپزکشی و شش رشته پزشکی تحصصی و در فاز دوم توسعه ای در فیزیوتراپی، سونوگرافی، رادیولوژی و آزمایشگاه فعالیت خواهد کرد.

هم چنین امروز کلنگ احداث مدرسه استثنایی 10 کلاسه در میاندوآب به زمین زده شد.

به گفته طیب قاسمی، مدیرکل توسعه و نوسازی مدارس آذربایجان غربی این مدرسه 10 کلاسه با زیربنای 965 مترمربع در زمینی به مساحت هشت هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال احداث و به بهره برداری می رسد.

افتتاح یک باب جایگاه عرضه سوخت شامل جایگاه CNG با سرمایه گذاری 10 میلیاردی به مساحت چهار هزار مترمربع و جایگاه محوری بنزین در مسیر چهاربرج و بکتاش و زمین چمن فوتبال در پارک شهدای دولت چهاربرج با اعتباری بالغ بر 150 میلیون تومان و  تالار فرهنگیان با زیربنای 450 مترمربع و ظرفیت 400 نفر دارای امکاناتی همچون پارکینگ اختصاصی، اتاق عقد و سالن غذاخوری با هزینه ای بالغ بر پنج میلیارد ریال از دیگر پروژه های افتتاح شده در نخستین روز از هفته دولت در میاندوآب بود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.