افتتاح و کلنگ‌زنی 12 پروژه در میاندوآب
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰:۰۱
شناسه : 315878
5
در چهارمین روز از دهه فجر انجام شد؛ به مناسبت دهه فجر، ۱۱ پروژه عمرانی و خدماتی در میاندوآب افتتاح و کلنگ احداث پایگاه سلامت به زمین زده شد.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، در چهارمین روز از دهه فجر و به مناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۱۱ پروژه عمرانی و خدماتی در میاندوآب افتتاح، ۱۰۰ واحد مسکن مقاوم‌سازی روستایی تحویل مالکان و کلنگ احداث پایگاه سلامت شهری در میاندوآب به زمین زده شد.

در نخستین برنامه امروز ۱۰۰ واحد مسکن مقاوم‌سازی شده، ۱۱ پروژه عمرانی روستایی و ۶۰ جلد سند مالکیت اماکن روستایی به‌صورت نمادین تحویل روستائیان میاندوآب شد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی میاندوآب در آئین افتتاح این پروژه‌ها، اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر، ۱۰۰ واحد مسکن مقاوم‌سازی روستایی با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب و جمعی از مسئولان به مالکان آنها تحویل داده شد.

حقوردی هادی با بیان اینکه این واحدهای روستایی در نقاط مختلف روستایی شهرستان میاندوآب احداث و هم‌زمان با دهه فجر به مالکان تحویل می‌شود، افزود: برای ساخت هر کدام از این منازل مسکونی مقاوم‌سازی شده دو میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پرداخت شده است.

وی به صدور سند مالکیت برای واحدهای مسکن روستایی اشاره کرد و گفت: روند صدور اسناد مالکیت با جدیت دنبال می‌شود و در همین راستا ۶۰ جلد سند مالکیت اماکن روستایی امروز به‌صورت نمادین به مالکان تحویل داده شد.

هادی تصریح کرد: هم چنین هم‌زمان با دهه فجر امسال،۱۱ پروژه عمرانی شامل اجرای طرح هادی، آزادسازی معابر، زیر سازی و آسفالت‌ریزی با حمایت‌های مالی دولت در قالب قیر رایگان و با همکاری بخشداری‌های مرکزی و بکتاش در سطح روستاهای شهرستان میاندوآب اجرا و به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی میاندوآب اظهار کرد: این پروژه‌های عمرانی با صرف اعتباری بالغ بر ۹۱ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری‌شده است.

آغاز احداث پایگاه سلامت کوی ملت میاندوآب

هم چنین در چهارمین روز از ایام گرامیداشت دهه فجر، عملیات احداث پایگاه سلامت کوی ملت میاندوآب با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان دانشکده علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی میاندوآب آغاز شد.

پایگاه سلامت کوی ملت میاندوآب بر اساس تفاهم‌نامه شهرداری و دانشکده علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی میاندوآب با تأمین زمین توسط شهرداری و در زمینی به مساحت ۲۲۲ مترمربع در ۲ طبقه با زیربنای ۲۵۰ مترمربع و اعتبار اولیه ۴۰ میلیارد ریال احداث می‌شود.

بر اساس این تفاهم‌نامه دانشکده علوم پزشکی، خدمات بهداشتی درمانی میاندوآب نیز متعهد شده است تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به جذب و تأمین اعتبار اقدام و عملیات ساخت و تجهیز پایگاه سلامت در یک سال به پایان برسد.

امسال به مناسبت دهه فجر در شهرستان میاندوآب ۱۹۰ پروژه در بخش‌های مختلف با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال و با اشتغال‌زایی ۳۷ نفر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.