افتتاح و بهره برداری از 57 پروژه عمرانی در میاندوآب همزمان با هفته دولت
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۸:۳۱
شناسه : 283109
1

فرماندار مياندوآب از افتتاح  57 پروژه عمرانی، خدماتی و تولیدی در این شهرستان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، مهدی قهرمانی امروز در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب گفت: همزمان با هفته دولت ۵۷ پروژه عمرانی، خدماتی و تولیدی با اعتباری بالغ بر ۹۵۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۲۰۷ نفر آماده بهره‌برداري است.

فرمانداری میاندوآب افزود: هم چنین در هفته دولت امسال در این شهرستان عملیات اجرایی پنج پروژه‌ عمرانی و آموزشی با سرمایه‌گذاری ۷۰‌ میلیارد ریالی آغاز می‌شود.

وی گفت:افتتاح بال دوم بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) با 140 میلیارد ریال و کلینیک تخصصی بیمارستان فاطمه زهرا(س) با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار و کلینیک تشخیص بیماران سرطانی با هزینه ۲۰ میلیارد ریال از مهمترین پروژه های عمرانی هستند که افتتاح می شوند.

قهرمانی تصریح کرد: در بخش راهسازی نیز ۱۱۶ میلیارد ریال برای آسفالت‌ریزی و روکش آسفالت هزینه شده که در هفته دولت مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

فرماندار میاندوآب اظهار کرد: در حوزه کشاورزی نیز  ۲۲۰ میلیارد ریال برای اجرای آبیاری‌های تحت فشار به صورت تجمیعی و با تحت پوشش قرار دادن ۵۰۰ تا ۶۰۰ هکتار زمین کشاورزی هزینه شده و همچنین چند طرح تولیدی و خدماتی اجرا شده که در هفته دولت افتتاح می‌شود‌.

وی افزود: افتتاح مدارس، سالن های ورزشی، مساکن مددجویی، پروژه های برق رسانی، مخابراتی و گازرسانی ر.ستایی از دیگر طرح هایی هستند که همزمان با هفته دولت مورد بهره برداری قرار می گیرند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.