افتتاح هنرستان کشاورزی باروق در دهه فجر امسال/25 درصد مدارس میاندوآب به بازسازی نیاز دارند
۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
شناسه : 269984
4

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب گفت: از 210 ساختمان آموزشی موجود در میاندوآب، 35 مدرسه که شامل حدود 25 درصد مدارس می شوند، نیاز به نوسازی و بازسازی دارند.

پ
پ

جلال پورمیرزا در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به  وضعیت مدارس میاندوآب، اظهار کرد: در شهرستان میاندوآب 45 هزار نفر دانش آموز در 210 ساختمان آموزشی مشغول به تحصیل هستند.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب افزود: از 210 ساختمان آموزشی موجود 35 مدرسه که شامل حدود 25 درصد مدارس می شوند، نیاز به نوسازی و بازسازی دارند.

وی گفت: به تدریج و بر اساس برنامه ساماندهی و بهسازی مدارس و با مشارکت خیرین، امیدواریم که تا در سال های آینده مدرسه فرسوده و تخریبی در میاندوآب نداشته باشیم.

پورمیرزا با بیان اینکه هم اکنون 12 مدرسه خیرساز در میاندوآب در حال احداث هستند، افزود: این مدارس در مجموع شامل 97 کلاس درس بوده که در مناطق مختلف روستایی و شهری به کمک خیرین در حال احداث هستند و ان شالله در مهرماه سال آینده مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

معاون مدیرکل و مدیرآموزش و پرورش میاندوآب با اشاره به افتتاح سه باب مدرسه در دهه فجر امسال، تصریح کرد:  این مدارس در مجموع با 18 کلاس درس افتتاح می شوند.

وی اظهار کرد: این مدارس شامل مدرسه شش کلاسه کوی قره ورن، شش کلاسه روستای حاجی بهزاد و شش کلاسه هنرستان کشاورزی در شهر باروق است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.