افتتاح دانشکده علوم پزشکی، نقطه عطفی در تاریخ بهداشت و درمان میاندوآب است
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
شناسه : 304114
7
مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب: مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: ارتقای دانشکده پرستاری میاندوآب به دانشکده علوم پزشکی، نقطه عطفی در تاریخ بهداشت و درمان میاندوآب محسوب می شود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، شهرام احمدی در آیین ارتقای دانشکده پرستاری میاندوآب به دانشکده علوم پزشکی، اظهار کرد: ارتقای دانشکده پرستاری میاندوآب به دانشکده علوم پزشکی، نقطه عطفی در تاریخ بهداشت و درمان میاندوآب محسوب می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب افزود: این مهم بدون تلاش و پیگیری مسئولان امر اعم از نماینده مردم در مجلس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و فرماندار ویژه میاندوآب و سایر مسئولین محقق نمی شد و قدردان این موضوع هستیم.

وی با بیان اینکه دانشکده پرستاری میاندوآب همزمان با دانشکده پرستاری مراغه و خوی راه اندازی شده بود، گفت:   دانشکده پرستاری میاندوآب بعد از مدتی توقف دوباره در بهار ۱۴۰۱ احیا شد و در ادامه مقدمات برای ارتقا به دانشکده علوم پزشکی فراهم شد.

احمدی با تقدیر از همکاری رئیس دانشگاه آزاد و مجموعه عوامل شهرستانی برای فراهم آوردن مقدمات لازم برای ارتقا به دانشکده علوم پزشکی، تصریح کرد: ان شالله شاهد قدم های مثبت دیگری در راستای توسعه شهرستان باشیم.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.