افتتاح بخشداری بکتاش میاندوآب/ نخستین بخشدار معرفی شد+ تصاویر
۰۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
شناسه : 289820
7

همزمان با هفته دولت، بخشداری بخش بکتاش میاندوآب افتتاح و “سهراب اسفندیاری” به عنوان نخستین بخشدار این بخش معرفی شد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر؛ مراسم افتتاح بخشداری بکتاش میاندوآب امروز با حضور امام جمعه، نماینده مردم میاندوآب در مجلس، معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌غربی، فرماندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی امروز برگزار شد.

در این مراسم نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی در سخنانی با بیان اینکه برای تبدیل دهستان بکتاش به بخشداری زحمات زیادی کشیده شده است، گفت: در تحقق این امر تمام نمایندگان ادوار شامل ضیایی، تابع، بیگی، محبی نیا و… استاندار و…نقش داشته اند.

مهدی عیسی زاده اظهار کرد: امیدواریم افتتاح این بخشداری سبب رونق و توسعه این منطقه شده و در ادامه شاهد رونق اقتصادی و معیشت مردم باشیم.

وی با بیان اینکه اهالی منطقه چهاربرج و بکتاش دین زیادی به گردن مردم در منطقه دارند؛ گفت: اهالی این دو بخش فدایی انقلاب و نظام بوده و نخستین شهید شهرستان میاندوآب نیز اهل بکتاش است.

عیسی زاده با اشاره به چهل سالگی دفاع مقدس، تصریح کرد: قدم به قدم منطقه میاندوآب آغشته به خون پاک شهیدان است که در مقابل ضد انقلاب ایستاده و از انقلاب و نظام اسلامی دفاع کرده اند.

امسال شاهد احیا کامل دریاچه ارومیه خواهیم بود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی نیز در این مراسم با اشاره به چهلمین سالگرد دفاع مقدس در آذربایجان غربی، گفت: ما مدیون ایثارگری ها و رشادت های رزمندگان هستیم و نباید آنها را فراموش کنیم.

علی مصطفوی با بیان اینکه بخشداری بکتاش دومین بخش افتتاح شده در دولت تدبیر و امید در آذربایجان غربی است، افزود: پس از 10 سال در سطح استان دو بخش فیرورق خوی و  بکتاش میاندوآب تصویب و افتتاح شدند.

وی  با اشاره به اینکه در هفته دولت امسال 624پروژه عمرانی و اقتصادی افتتاح و کلنگ زنی می شوند، گفت: برای افتتاح و کلنگ زنی این پروژه ها یک هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی به نقش میاندوآب در احیا دریاچه ارومیه اشاره کرد و افزود: میاندوآب یکی از شهرهایی است که به صورت مستقیم و غیرمستقیم با موضوع دریاچه ارومیه در ارتباط بوده و تحت تاثیر قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه امسال شاهد احیا کامل دریاچه ارومیه خواهیم بود، تصریح کرد: با افتتاح پروژه انتقال آب به طول 36 کیلومتر در شهرستان نقده که در دی ماه افتتاح می شود، احیا دریاچه را شاهد خواهیم بود.

مصطفوی با اشاره به اینکه دریاچه ارومیه یک پروژه ملی است نه استانی، اظهار کرد: در موضوع دریاچه ارومیه، موضوعات محیط زیست نیز مطرح است و به نوعی می توان آن را جهانی هم دانست.

در پایان این مراسم بخشداری بخش بکتاش افتتاح و “سهراب اسفندیاری” به عنوان نخستین بخشدار بخش بکتاش معرفی شد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.