اعمال محدودیت های ترافیکی تا پایان سال در میاندوآب
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸
شناسه : 287414
6

فرماندار میاندوآب از اعمال محدودیت های ترافیکی در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تا پایان سال در این شهرستان خبر داد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، مهدی قهرمانی امروز در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا از امروز تا روز چهارشنبه از ساعت 17 تا 21 شب از تردد خودروها در خیابان های امام(ره)،شهداء،17 شهریور، آیت الله طالقانی و شریعتی تا ستارخان جلوگیری بعمل می آید.

فرماندار میاندوآب با اشاره به ممنوعیت حضور بر سر مزار و قبور در پنجشنبه آخر سال، اظهار کرد: مزار شهدا و گلشن زهرا(س) روز پنج شنبه ممنوع الورود خواهد بود و در طول این روز نیز از تردد خودروها در دو مسیر کوی رابری و خیابان امام رضا(ع) منتهی به گلشن زهرا(س) جلوگیری بعمل می آید.

وی با اشاره به اینکه روز پنج شنبه تحت مدیریت واحد تمام کوی های اقماری و معابر شهر گندزدایی و ضدعفونی می شوند، افزود: ستاد مهدی عیسی زاده نماینده منتخب مردم در انتخابات مجلس، کمک شایانی به ما در تهیه مایحتاج ضدعفونی داشته و خود وی نیز پیگیر بوده است و نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

قهرمانی تصریح کرد: از مردم خواهشمندیم به توصیه ها توجه داشته و از تردد غیرضروری در معابر و خیابان ها و نیز روز پنج شنبه آخرسال از حضور بر سر مزار عزیزان خود خودداری کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.