اعلام آمادگی آذربایجان‌غربی برای کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان ترکیه/ تیم‌های هلال احمر آماده‌باش هستند
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۸:۴۰
شناسه : 291154
5

به دنبال وقوع زمین لرزه در ازمیر ترکیه، با دستور استاندار آذربایجان‌غربی جلسه اضطراری جمعیت هلال احمر استان تشکیل و مقدمات کمک رسانی به زلزله زدگان ازمیر ترکیه در صورت نیاز فراهم شد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، در پی وقوع زلزله نسبتا شدید در شماللغرب ترکیه، جلسه اضطراری جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی با دستور استاندار و به منظور تامین نیازهای اولیه مردم مناطق زلزله زده برگزار شد.

با برگزاری این جلسه، آذربایجان‌غربی در مرحله نخست ضمن فراخوان تیم‌های آواربرداری و واکنش سریع نسبت به تهیه اقلام زیستی اقدام کرده است.

استاندار آذربایجان غربی از آمادگی این استان برای ارائه هرگونه کمک به زلزله ازمیر ترکیه خبر داد و گفت: عمیق ترین تسلیت مان را به بازماندگان و خانواده های قربانیان این حادثه ابراز می کنیم و بهبودی سریع زخمی ها را آرزومندیم.

محمدمهدی شهریاری افزود: آذربایجان‌غربی به پشتوانه مردم نجیب و توانمندی‌های امدادی آمادگی دارد تا صورت نیاز از سوی مقامات ملی و نیز کشور ترکیه نسبت به کمک رسانی اقدام کند.

همچنین اقلام امدادی و زیستی جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی جهت کمک رسانی به زلزله‌زدگان ترکیه در صورت اعلام نیاز این کشور بارگیری و آماده شده است.

*اروم نیوز

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.