اعزام 2655 دانش آموز میاندوآبی به مناطق عملیاتی شمال غرب
۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
شناسه : 284646
3

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب از اعزام دو هزار و 655 دانش آموز دختر و پسر مقطع متوسطه دوم به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور در میاندوآب خبر داد.

پ
پ

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ در گفتگو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: امسال دو هزار و 655 دانش آموز دختر و پسر مقطع متوسطه دوم به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور در میاندوآب اعزام می شوند که از این تعداد یک هزار و 327 نفر خواهر و یک هزار و 328 نفر برادر هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به اینکه دانش آموزان در این اردوی یک روزه از مناطق عملیاتی شهرستان میاندوآب بازدید می کنند، افزود: کار اعزام این دانش آموزان در قالب 10 کاروان و در مراحل مختلف و با همکاری اداره آموزش و پرورس، بسیج دانش آموزان و مربیان انجام می گیرد.

وی گفت: دانش آموزان شرکت کننده در این اردوی یک روزه با حضور در مناطق عملیاتی ضمن بازدید از این مناطق با آرمان های شهدا تجدید بیعت می کنند و امیدواریم از این اردو، بهره کافی را ببرند.

پالهنگ با تاکید بر اینکه اردوهای راهیان نور بهترین فرصت را برای آشنایی دانش آموزان با رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام است، تصریح کرد: اردوهای راهیان نور فرصتی برای آشنایی با حماسه آفرینان دفاع مقدس و گرفتن انگیزه برای ادامه شهدا و افتخارآفرینان این مرزبوم است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد:ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای تحکیم روحیه خودباوری و ایثار و گذشت در دانش آموزان از جمله اهداف اردوهای راهیان نور دانش آموزی است.

گفتنی است امروز نخستین کاروان راهیان نور از میاندوآب به مناطق عملیاتی اعزام شد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.