اعزام 220 مبلغ به مساجد شهری و روستایی میاندوآب در ماه محرم
۱۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۸:۱۷
شناسه : 283332
3

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب گفت: امسال بیش از 220 روحانی و مبلغ دینی به مساجد شهری و روستایی میاندوآب در ماه محرم اعزام می شوند.

پ
پ

حجت‌الاسلام والمسلمین عادل نجفیان در گفت و گو با زرین خبر اظهار کرد:در ماه محرم امسال 220 نفر روحانی و مبلغ دینی به مساجد شهری و روستایی میاندوآب و شهرهای باروق و چهاربرج برای تبلیغ اعزام می شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب افزود:  روحانیون اعزامی درقالب طرح هجرت از مراکز تبلیغی، حوزه علمیه قم، سازمان اوقاف و امور خیریه و حوزه های علمیه جذب شده و در ماه محرم امسال کار تبلیغ را بر عهده خواهند داشت.

وی با اشاره به برپایی مراسمات عزاداری در نقاط مختلف شهرستان میاندوآب، گفت: بیش از 450هیئت عزداری در شهرستان میاندوآب  ساماندهی شده و از ابتدای ماه محرم مراسمات عزاداری را در مناطق مختلف برگزار می کنند.

نجفیان با بیان اینکه همایش طلایه داران تبلیغ با حضور علما و مبلغان اعزامی به مساجد برگزار شده است، تصریح کرد: هم چنین همایش توجیهی مسئولان هیئت های عزاداری نیز برگزار شده و موارد لازم الاجرا به دسته جات عزاداری ابلاغ شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب اظهار کرد:تبیین اهداف قیام اباعبدالله الحسین(ع)، پاسخ به شبهات و سوالات جوانان و نوجوانان، بیان شاخصه های ولایت و ولایتمداری از منابر و ترویج فریضه امربه معروف و نهی از منکر از جمله برنامه های روحانیون و مبلغان اعزامی به مساجد در این ایام است.

وی هم چنین از برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی به عنوان دیگر برنامه های ماه محرم در میاندوآب نام برد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.