اعزام ۲۰۰ مبلغ به مساجد شهری و روستایی میاندوآب در ماه محرم
۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۲۵
شناسه : 309781
2
رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب خبر داد: رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب گفت: در ماه محرم امسال ۲۰۰ نفر روحانی و مبلغ دینی به مساجد شهری و روستایی میاندوآب، چهاربرج و باروق برای تبلیغ اعزام می‌شوند.
پ
پ

حجت‌الاسلام محمد فیضی نهند در گفتگو با خبرنگار زرین خبر با تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش، اظهار کرد: در ماه محرم امسال ۲۰۰ نفر روحانی و مبلغ دینی به مساجد شهری و روستایی در میاندوآب برای تبلیغ اعزام می‌شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب افزود: این تعداد روحانی در قالب اعزام‌های مراکز تبلیغی وابسته به حوزه علمیه قم به مناطق مختلف شهری و روستایی اعزام می‌شوند که این آمار نسبت به سال گذشته نزدیک به دوبرابر شده است.

وی با اشاره به برگزاری همایش طلایه‌داران تبلیغ با حضور روحانیون و مبلغین دینی به مناسبت ماه محرم، گفت: در این زمینه جلسه ویژه‌ای با حضور امام‌جمعه محترم شهرستان در حوزه علمیه امام رضا (ع) میاندوآب ترتیب داده‌ایم تا بر اهمیت موضوع تبلیغ تأکید کنیم.

فیضی نهند تصریح کرد: از جمله برنامه‌های علما و روحانیون اعزامی به نقاط شهری و روستایی میاندوآب می‌توان به برگزاری مراسم سخنرانی، روضه و عزاداری، بیان احکام آسیب‌شناسی عزاداری، پاسخ به شبهات دینی و اعتقادی جوانان، تبیین معارف انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در طول ماه‌های محرم و صفر اشاره کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب افزود: بیش از ۵۰۰ هیئت مذهبی ثبت شده اعم از هیئت‌های محله‌ای، قرآنی و دسته‌ها عزاداری در میاندوآب فعالیت دارند که از میان آنها ۱۵۰ هیئت عزاداری دارای فعالیت شاخص در مناطق مختلف شهری و روستایی هستند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.