اعزام 110 نفر خادمیار افتخاری از میاندوآب به مشهد مقدس
۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۹:۵۲
شناسه : 284543
7

مسئول دفتر کانون خادمیاران آستان قدس رضوی میاندوآب گفت: تاکنون ۱۱۰نفر از شهرستان میاندوآب پس از طی مراحل و کسب صلاحیت لازم به عنوان خادمیار افتخاری به مشهد مقدس اعزام شده اند.

پ
پ

حمید رضا قنبری، امروز در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب با اشاره به ایجاد دفتر کانون خادمیاران آستان قدس رضوی جنوب آذربایجان غربی در میاندوآب از آذر ماه سال ۹۶، اظهار کرد:  امروز آستان قدس رضوی با دو رویکرد محرومیت زدایی و فرهنگی با برپایی کانون های مختلف درسطح شهرها اقدامات ویژه ای را دراین زمینه آغاز کرده است.

مسئول دفتر کانون خادمیاران آستان قدس رضوی میاندوآب افزود: تاکنون ۱۱۰نفر از شهرستان میاندوآب پس از طی مراحل و کسب صلاحیت لازم به عنوان خادمیار افتخاری به مشهد مقدس اعزام شده اند.

وی با اشاره به اینکه پس از این کانون ها زمینه فعالیت های فرهنگی و محرومیت زدایی آستان قدس رضوی در مساجد نیز فراهم می شود، گفت: کانون خادمیاران آستان قدس رضوی در مدتی که در شهرستان میاندوآب راه اندازی شده است، اقدامات خوبی را در زمینه درمان بیماران، ساخت و ساز مسکن، اهدای وام، تامین جهازیه و تهیه و توزیع بسته های کالایی به مستمندان و نیز برنامه های فرهنگی و مناسبتی مانند برپایی ایستگاه صلواتی ارائه کرده است.

قنبری تصریح کرد: به مناسبت آغاز سال تحصیلی برای ۱۴۰ بسته هر کدام به ارزش 300 هزار تومان برای دآنش آموزان نیازمند لوازم التحریر، کیف وکفش و لباس مدارس تهیه و توزیع شده است.

مسئول دفتر کانون خادمیاران آستان قدس رضوی میاندوآب اظهار کرد: با تلاش های انجام گرفته درنیمه نخست امسال یک زندانی مالی نیز توسط خیرخادمیار آزادشد.

وی گفت: تاکنون دو کاروان از محرومین مستمندان و یک کاروان از معلولین ذهنی شهرستان به مشهدمقدس توسط خیرین خادمیار اعزام شده اند.

قنبری با اشاره به توزیع ۱۰۰بسته ارزاق شامل مرغ، برنج و روغن به فقیران و محرومان، افزود: امسال 757 نفر از محرومان  توسط پزشکان خادمیار شهرستان میاندوآب به صورت رایگان ویزیت شده اند.

مسئول دفتر کانون خادمیاران آستان قدس رضوی میاندوآب  هم چنین از ایجاد کانون های مختلف ازجمله کانون های تخصصی و محله ای درسطح شهرستان برای ارائه خدمات به محرومین خبر داد و گفت: استفاده ازتوان وظرفیت افراد متخصص درخدمت رسانی به محرومین و اثرگذاری در فضای عمومی باتوجه به ظرفیت عظیم فرهنگی آستان قدس رضوی باکمک خبرگان فرهنگی وسازمان ها ونهادها متولی دیگر و بهره گیری ازظرفیت معنوی آستان قدس رضوی درجهت تجمیع منابع عظیم مردمی خیرخواهانه افراد دارای ظرفیت وتوانمندی برای حل معضلات ومشکلات اجتماعی وفردی محرومان ونیازمندان از دیگر برنامه های فرهنگی است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.