اعزام ۱۵۰۰ دستگاه ماشین آلات فله‌بر از آذربایجان غربی به بنادر جنوب کشور
۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶
شناسه : 295227
6
فاریابی گفت: از ۲۰ خرداد تا ۲۷ تیرماه هزار و ۵۰۰ دستگاه ماشین آلات فله‌بر به بنادر جنوب کشور برای حمل و انتقال کالاهای اساسی اعزام شده است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، فروغ فاریابی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار کرد: به علت انباشت زیاد کالاهای اساسی و نهاده های دامی در بنادر جنوب کشور و لزوم ترخیص و بارگیری و حمل آنها به اقصی نقاط کشور ، همزمان با سایر استان‌ها در استان آذربایجان غربی نیز بالغ بر ۱۵۰۰ دستگاه ماشین آلات فله بر به بنادر جنوب به خصوص بندر امام خمینی ( ره ) اعزام شدند.

وی عمده کالاهای حمل شده به استان را کنجاله، انواع ذرت ، انواع سویا و انواع گندم عنوان کرد و  گفت : تا کنون افزون بر ۱۷ هزار تن انواع کالاهای اساسی و نهاده های دامی در طرح جهادی حمل این کالاها به اقصی نقاط کشور توسط رانندگان محترم به استان آذربایجان غربی حمل شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی بیان کرد: با تلاش سیستم حمل و نقل استان، آذربایجان غربی مشکلی در تامین کالاهای اساسی و نهاده های دامی ندارد.

فاریابی ادامه داد: برای رانندگان وسائل نقلیه‌ای که جهت حمل کالاهای اساسی و نهاده های دامی از بنادر جنوب کشور به استان اعزام می شوند بسته های تشویقی از جمله لاستیک، افزایش سهمیه گاژوئیل و روغن در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: این محصولات در محل بندر تحویل می شود و در داخل استان نیز برای رانندگان عازم بندر ۱۵۰ حلقه لاستیک تاکنون تحویل شده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.