اعتراض به کاپیتولاسیون، عزت را به مردم برگرداند
۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱
شناسه : 312539
3
کارشناس مسائل سیاسی: کارشناس مسائل سیاسی گفت: حضرت امام خمینی (ره) با افشاگری علیه لایحه ننگین کاپیتولاسیون، ملت را از ذلت به عزت رساندند.
پ
پ

حجت‌الاسلام حسین قربانیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زرین خبر با اشاره به سالروز اعتراض تاریخی حضرت امام راحل به تصویب لایحه ننگین کاپیتولاسیون، اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) با افشاگری علیه لایحه ننگین کاپیتولاسیون، ملت را از ذلت به عزت رساندند.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی با افق دید و آن دید الهی که داشتند، توطئه دشمن را تشخیص و این لایحه ننگین را با روشنگری و صلابت باطل کردند.

وی با بیان اینکه دولت‌های غربی و سردمداران استکبار جهانی تا جایی پیش رفته بودند که کشورهای اسلامی مانند ایران را سال‌ها چپاول کردند، گفت: آنها با این لایحه ننگین به دنبال آزادی بودند که دست به هر توحش و وحشی‌گری بزنند، کسی جلودار آنها نباشد و نتواند آنها را محاکمه کند و حضرت امام (ره) این را به‌خوبی تبیین کرده و مقابل آن ایستادند.

قربانیان با اشاره به اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، شاهان ظالم با قراردادهای ننگین به‌راحتی چوب حراج به کشور زده و آبرو و عزت ملت ایران را پایمال می‌کردند، تصریح کرد: ولی امام خمینی (ره) توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با بیان اینکه امروز نیز رهبر معظم انقلاب بر امر جهاد تبیین تأکید دارند، افزود: اگر جهاد تبیین نباشد، دشمن واقعیت‌ها را وارونه نشان می‌دهد.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.