اعتبارات سهم دولتی، به موقع در اختیار مدارس خیر ساز قرار گیرد
۲۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸
شناسه : 260683
3

معاون استاندار و فرماندار میاندوآب گفت: مدیریت نوسازی و تجهیز مدارس استان نیز سهم دولتی در پروژه های مشارکتی را به موقع در اختیار پروژه ها قرار دهد تا هرچه سریعتر شاهد اتمام و افتتاح آنها باشیم

پ
پ

به گزارش زرین خبر، ناصر امیری در جشنواره مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان میاندوآب با تقدیر از خیرین، اظهار کرد: خیرین با خدا معامله می کنند و قطعا پاداش این کار خیر و نیک خود را خواهند دید.

معاون استاندار و فرماندار میاندوآب با بیان اینکه خیر دنیا و آخرت با دانش است، افزود: کاری که خیرین در راستای دانش افزایی و فراهم آوردن شرایط لازم برای کسب  علم و تحصیل دانش آموزان می کنند، کاری بسیار پر ارزش و مهم بوده و ستودنی است.

وی در ادامه با پیشنهاد نامگذاری یک خیابان به نام خیرین در میاندوآب، افزود: امیدواریم مدیریت نوسازی و تجهیز مدارس استان نیز سهم دولتی در پروژه های مشارکتی را به موقع در اختیار پروژه ها قرار دهد تا هرچه سریعتر شاهد اتمام و افتتاح آنها باشیم.

امیری به انتخابات 29 اردیبهشت نیز اشاره و تصریح کرد: ان شالله در 29 اردیبهشت همه با هم در پای صندوق های رای حاضر بوده و در مقابل استکبار جهانی می ایستیم و از خون شهدا دفاع می کنیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.