اصناف و اعضای خانواده کادر بهداشت و درمان میاندوآب‌ واکسینه می‌شوند
۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۲۰
شناسه : 296102
6
مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب‌ گفت: تمامی اصناف و همچنین اعضای خانواده کادر بهداشت و درمان این شهرستان علیه بیماری کووید۱۹ واکسینه می‌شوند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سهراب حیدری در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر، اظهار کرد: اصناف و همچنین تمامی اعضای خانواده کادر بهداشت و درمان این شهرستان، علیه بیماری کووید۱۹ واکسینه می‌شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: اصناف می‌توانند با دریافت معرفی نامه از طرف بازرسان بهداشت محیط به مراکز واکسیناسیون مراجعه و واکسن خود را تزریق کنند.

وی افزود: از این پس داشتن کارت واکسیناسیون کرونا برای اصناف الزامی بوده و تمدید پروانه بهداشتی اصناف از سوی بازرسان بهداشت محیط منوط به ارائه کارت واکسن از طرف متصدی صنف مدنظر خواهد بود.

حیدری تصریح کرد: همچنین باتوجه به تماس مکرر و آلودگی شدید بخش‌های بیمارستانی و مراکز بهداشتی درمانی خدمت رسان و خطر انتقال ویروس با حجم بالا به خانواده‌های کادر بهداشت و درمان، واکسیناسیون خانواده‌های مدافعان سلامت در دستور کار قرار گرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب‌ گفت: در خصوص انجام واکسیناسیون خانواده‌های کادر بهداشت و درمان، آن دسته از مدافعان سلامت که متقاضی دریافت واکسن کرونا برای اعضای درجه یک خانواده خود (شامل تمامی فرزندان بالای ۱۸ سال سن و همسر همکار) هستند، به آدرس خیابان شهدای جنوبی بالاتر از آتش نشانی مدرسه ۲۲ بهمن ( بنت الهدی سابق) مراجعه کنند.

وی افزود: اعضای خانواده کادر درمان و بهداشت با در دست داشتن کارت پرسنلی همکار و در صورت نداشتن کارت پرسنلی معرفی نامه از محل کار و شناسنامه فرد گیرنده واکسن، به محل فوق مراجعه و دوز اول واکسن کرونا را دریافت کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.