اصناف، انصاف را رعایت کنند
۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۱۵
شناسه : 301569
6
فرماندار میاندوآب: فرماندار میاندوآب گفت: از آرایشگران و خیاطان انتظار داریم در قیمت گذاری خدمات انصاف و عدل اسلامی را رعایت و قیمتها را تعدیل کنند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان میاندوآب در دیدار با اعضای هیئت مدیره اتحادیه بانوان آرایشگر و خیاط اظهار کرد: پاسخگویی به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک اصل است و اگر خود را خدمتگذار مردم میدانیم ضمن اجرای عدالت، و مبارزه با رانت، رشوه، تبعیض و سوء استفاده کنندگان از عناوین و امکانات دولتی باید در همه حال پاسخگوی سوالات مردم نیز باشیم.

علی پیام در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات اتحادیه آرایشگران و خیاطان، افزود: این انتخابات قطعا با رعایت عدالت و انصاف در موعد مقرر و با حفظ شئونات انتخابات برگزار خواهد شد.

وی گفت: در روند انتخابات اتحادیه ها تنها ملاک عمل، قانون است، بنده نیز به عنوان نماینده عالی دولت و خادم مردم در شهرستان تمام توان خود را برای خدمت به مردم و بویژه اقشار محروم جامعه بکار گرفته ام.

فرماندار میاندوآب با اشاره به حمایت های نهادی های حمایتی از واجدین شرایط، تصریح کرد: در حال حاضر ۷۲ میلیارد تومان توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) و ۲۷ میلیارد تومان نیز از طریق بهزیستی در قالب تسهیلات اشتغال ۱۰۰ میلیون تومانی با نرخ ۴ درصد ویژه زنان بد سرپرست، بی سرپرست، متقاضیان وام اشتغال و مددجویان در نظر گرفته شده که در چهارچوب قوانین و ضوابط اعلامی به واجدین شرایط اعطا می شود.

وی گفت: از آرایشگران و خیاطان انتظار داریم در قیمت گذاری خدمات انصاف و عدل اسلامی را رعایت و قیمتها را تعدیل کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.