اشتغال زایی و رفع بیکاری باید در اولویت برنامه ها قرار گیرد/ دشمنان پروژه دین گریزی جوانان را کلید زده اند
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵
شناسه : 270377
8

امام جمعه میاندوآب گفت: بیکاری جوانان یکی از مهم ترین موضوعاتی است که باید مسئولان در این زمینه چاره اندیشی کنند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان میاندوآب درسخنانی اظهار کرد: بیکاری یکی از مهم ترین موضوعاتی است که باید مسئولان در این زمینه چاره اندیشی کنند.

امام جمعه میاندوآب افزود: در سال های گذشته به تناسب افزایش جمعیت،  میزان بیکاری جوانان نیز بالا رفته است و همه آنها نیاز وارد بازار کار شده و با توجه به اینکه جامعه ما جامعه جوانی است لذا همین امر سبب افزایش بیکاری شده است.

وی با اشاره به اینکه در روزهای گذشته نیز مردم نسبت به برخی مشکلات و مسائل مانند گرانی و مشکلات مالی گله مند بودند، گفت: مردم از برخی مشکلات مانند گرانی گله داشتند ولی دشمن از این موضوع سو استفاده کرد و فتنه را بوجود آورد که با هوشیاری و بصیرت مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی خنثی شد.

حسن زاده با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات زودبازده وکم بهره یکی از راهکارهای حل مشکل بیکاری در کوتاه مدت می توان باشد، تصریح کرد: این مورد می تواند در کوتاه مدت چاره ساز شده و لازم است تا مسئولان با همکاری بانک ها و با پرداخت وام های خوداشتغالی زمینه را برای این موضوع فراهم کنند.

وی با تاکید بر اینکه آموزش همگانی در راستای خوداشتغالی را باید در اولویت کارها قرار دهیم، اظهار کرد: آموزش باید فراگیر شود تا جوانان بتوانند با کسب آموزش های لازم، زمینه را برای خود اشتغالی فراهم کنند.

امام جمعه میاندوآب افزود: رونق شهرک صنعتی و استفاده از نیروهای بومی در بخش های مختلف می تواند معضل بیکاری را در شهرستان میاندوآب حل کند.

حسن زاده هم چنین به تهاجم فرهنگی دشمنان اشاره و تصریح کرد: بروز عرفان های نوظهور و گروههای انحرافی اعتقادی از برنامه های دشمنان در این زمینه است و دشمن سعی دارد تا با استفاده از این گروه ها به اهداف خود دست یابد.

وی افزود: دشمنان پروژه دین گریزی جوانان را کلید زده اند و لذا باید در این زمینه هوشیار بود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.