اشتباه گسترده رسانه ای در معرفی بوکسور جوان میاندوآبی/ مبین عباسی اهل کجاست!؟
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۹:۰۴
شناسه : 269811
6

تنها با یک جستجوی ساده می توان “مبین عباسی” را همزمان اهل سه شهر مختلف شناخت، یعنی برخی وی را اهل میاندوآب، برخی اهل ارومیه و رسانه ای دیگر وی را بوکسور گلستانی معرفی کرده است که در نوع خود جالب است

پ
پ

به گزارش زرین خبر، شب جمعه بود که خبری در رسانه ها با عنوان ” انصراف بوکسور ایرانی از رقابت با نماینده رژیم صهیونیستی” در محافل خبری پیچید.

ماجرا از این قرار بود که ، مسابقات بین المللی بوکس تحت عنوان جام آقالارف در شهر باکوی کشور آذربایجام با حضور ۱۴ تیم از ۱۲ کشور جهان در رده سنی جوانان به مدت پنج شب برگزار می شود که تیم منتخب ایران نیز با هشت بوکسور، دو مربی تک ستاره جهانی و دو داور تک ستاره جهانی شرکت کرده است.

در این بین، “مبین عباسی”، بوکسور جوان این تیم که از استان آذربایجان غربی و شهرستان میاندوآب در این رقابت ها حضور دارد، در وزن ۵۲ کیلوگرم و در حالی که از آمادگی بالا برای رقابت برخوردار بود، در نخستین روز بر اساس قرعه کشی به حریفی از رژیم صهیونیستی برخورد کرد  و وی نیز در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، حاضر به رقابت با نماینده رژیم صهیونیستی نشد.

این حرکت ارزشمند و انقلابی بوکسور جوان کشورمان سبب تحسین مردم و مسئولان قرار گرفت تا جایی که امام جمعه میاندوآب در خطبه های نماز جمعه از وی تجلیل و وی را فردی از تبار باکری ها دانست و فرماندار میاندوآب نیز در پیامی از وی تقدیر به عمل آورد.

اما نکته جالب ماجرا به انتشار خبر این اقدام ارزشمند بوکسور جوان کشورمان برمی گردد که تنها با یک جستجوی ساده می توان “مبین عباسی” را همزمان اهل سه شهر مختلف شناخت، یعنی برخی وی را اهل میاندوآب، برخی اهل ارومیه و رسانه ای دیگر وی را بوکسور گلستانی معرفی کرده است که در نوع خود جالب است.

در حالی که سایت زرین خبر به درستی مبین عباسی را بوکسور میاندوآبی معرفی می کند اما در برخی رسانه ها  “عباسی” بوکسوری از شهرهای دیگر معرفی می شود که این امر اشتباه بوده و جای تعجب دارد.

به این اخبار توجه کنید:

حمایت بوکسور گلستانی از مردم فلسطین

رییس هیات بوکس گلستان و نماینده ایران در تورنمنت بین المللی بوکس از حضور نیافتن بوکسور گلستانی در مسابقات بین المللی آذربایجان برای حمایت از مردم فسطین خبر داد….”

“امتناع بوکسور جوان ارومیه ای از رقابت با رقیب صهیونیستی

ارومیه- ایرنا- رئیس هیات بوکس آذربایجان غربی گفت: ‘ مبین عباسی’ عضو تیم جوانان اعزامی از آذربایجان غربی به رقابت های جام ‘ آقالاروف در جمهوری آذربایجان’ در نخستین دیدار خود در مقابل رقیبی از رژیم صهیونیستی حاضر نشد و از رقابت با این ورزشکار کناره گیری کرد….”

این اقدام ارزشمند و انقلابی از جانب هر ورزشکاری و ساکن هر شهری که باشد، ستودنی و جای تقدیر دارد، ولی باید عرض کنیم که “مبین عباسی” فرزندی از دیار شهید پرور و قهرمان پرور میاندوآب، زادگاه شهید باکری هاست و میاندوآب نیز به داشتن چنین فرزندانی افتخار می کند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.