“اسکندر سجادی” رئیس شورای شهر میاندوآب شد
۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۲۶
شناسه : 310541
3
انتخاب هیئت رییسه جدید شورای شهر میاندوآب/ جلسه شورای شهر میاندوآب با دستور انتخاب هیئت‌رئیسه جدید برای سال سوم برگزار و اعضای هیئت‌رئیسه جدید شورای شهر انتخاب شدند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، جلسه هفتگی شورای اسلامی شهر میاندوآب امروز با حضور ناصر سلمان‌زاده معاون عمرانی فرماندار میاندوآب و اعضای شورای شهر برگزار شد.

در ابتدای این جلسه که با دستور کار انتخاب هیئت‌رئیسه شورای شهر میاندوآب برای سال سوم برگزار شد، معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار میاندوآب با انتقاد از وضعیت فعلی شهرداری، اظهار کرد: وضعیت فعلی شهرداری و شهر در شأن مردم میاندوآب نیست.

ناصر سلمان‌زاده با تأکید بر خدمت به مردم، افزود: اعضای شورای شهر و شهرداری باید خدمت به مردم را در اولویت خود قرار داده و به وضعیت شهر رسیدگی کنند.

وی با بیان اینکه انتخاب‌نشدن شهردار در زمان مقتضی سبب بروز مشکلاتی برای شهرداری شده است، گفت: سرپرستی شهرداری اختیارات محدودی دارد و همه تلاش خود را نیز انجام می‌دهد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار میاندوآب تصریح کرد: شورای شهر، پیگیر حکم شهردار باشند تا مردم بیش از این دچار مشکل نشده و فصل کاری را از دست ندهیم.

در ادامه این جلسه، کار انتخاب هیئت‌رئیسه شروع و “اسکندر سجادی” تنها کاندیدای ریاست شورای شهر در سال سوم شد که با پنج رأی در مقابل دو رأی سفید به‌عنوان رئیس سال سوم شورای شهر میاندوآب انتخاب شد.

برای نائب رئیسی شورای شهر نیز “روبین کلانتری” کاندیدا شد که وی نیز با پنج رأی به‌عنوان نایب‌رئیس شورای شهر برای سال سوم انتخاب شد.

در ادامه جلسه نیز “بابک محمدزاده” با پنج رأی به‌عنوان دبیر اول و “فیروز تقوی” با هفت رأی به‌عنوان دبیر دوم هیئت‌رئیسه شورای شهر میاندوآب در سال سوم انتخاب شدند.

بعد از انتخاب هیئت‌رئیسه شورای شهر میاندوآب برای سال سوم، در ادامه جلسه اعضای شورای شهر به نامه‌های مردمی و شهرداری رسیدگی کردند.

هیئت‌رئیسه جدید شورای شهر میاندوآب بعد از تأیید در هیئت تطبیق فرمانداری کار خود را شروع خواهند کرد.

در سال دوم شورای شهر میاندوآب، “بابک محمدزاده” رئیس، “جهانگیر قاسم‌زاده” نایب‌رئیس، “اسکندر سجادی” دبیر اول و “غیب الله رحیمی” دبیر دوم هیئت‌رئیسه شورای شهر میاندوآب بودند و در سال اول نیز “فیروز تقوی” رئیس و “روبین کلانتری” نایب‌رئیس شورای شهر، “شهرام محمدوند” دبیر اول و “بابک محمدزاده” دبیر دوم شورای شهر بودند.

هم چنین “بابک محمدزاده” رئیس شورای شهر میاندوآب در سال سوم نیز به‌عنوان شهردار انتخاب شده و در حال طی مراحل صدور حکم شهردار است و در صورت صدور حکم شهردار منتخب، ترکیب هیئت‌رئیسه و اعضای شورای شهر دچار تغییر شده و “مصطفی رسولی” نفر هشتم انتخابات ششمین دوره شورای شهر به شورای شهر راه خواهد یافت.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.