استمرار و تشدید کنترل و نظارت بر بازار ضروری است
۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
شناسه : 311353
5
معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب: معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب گفت: استمرار و تشدید کنترل بازار، نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی به‌ویژه اقلام دانش‌آموزی ضروری است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، محمدرضا رضایی در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه بازدید از نحوه تولید و عرضه اقلام دانش‌آموزی از بازار، اظهار کرد: استمرار و تشدید کنترل و نظارت بر بازار ضروری بوده و مسئولان امر باید به آن توجه داشته باشند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب افزود: در آستانه سال تحصیلی جدید برای رفاه حال شهروندان و کنترل بازار نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی و بازار به‌ویژه اقلام دانش‌آموزی تشدید می‌شود.

وی با بیان اینکه تمامی واحدهای صنفی موظف به رعایت قوانین هستند، گفت: از مردم نیز تقاضا داریم از خرید اقلام به‌ویژه لباس مدارس با قیمتی بالاتر از قیمت مصوب خودداری کرده و در صورت مشاهده تخلف گزارش دهند.

پیش‌ازاین نیز محمدرضا رضایی در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان میاندوآب که باهدف تعیین قیمت و تأمین اقلام ضروری، مدیریت بازار در آستانه سال تحصیلی جدید تشکیل شده بود، با تأکید بر نظارت ویژه و مستمر بر بازار، اظهار کرد: نظارت بر بازار به‌ویژه در آستانه آغاز سال تحصیلی و لوازم موردنیاز مدارس بسیار ضروری است.
معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب با اشاره به آغاز سال تحصیلی و بازار لوازم‌التحریر و البسه مدارس، گفت: در موضوع لباس مدارس، قیمت‌ها هرآنچه از سوی مراجع استانی اعلام می‌شود باید اجرا شده و تولیدکنندگان باید تابع قیمت مصوب باشند و بازار نیز نباید تافته‌جدابافته از مردم باشد.

وی افزود: اعضای کارگروه تنظیم بازار، بازرسان و کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در هر موضوعی که ورود می‌کنند باید با تخلفات با جدیت و قاطعیت برخورد کنند.

رضایی تصریح کرد: بازرسان و مسئولان مربوطه در هرزمان و مکانی که نشانه خیانت به مردم را مشاهده کردند نیز باید با قاطعیت برخورد کنند.

 در این بازدید معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار، رؤسای ادارات تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت و معاون مدیر آموزش‌وپرورش میاندوآب نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.