استاندار جدید به تخصص گرایی در انتصاب مدیران توجه کند/ در برخی انتصابات شاهد بی تدبیری و جناحی عمل کردن بودیم
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
شناسه : 266961
4

امام جمعه میاندوآب گفت: یکی از وعده های دولت، تخصص گرایی در زمینه ها و بخش های مختلف است که امیدواریم استاندار جدید به این موضوع جامه عمل بپوشاند.

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: امیدواریم استاندار جدید آذربایجان غربی تخصص گرایی را در زمینه های مختلف در اولویت خود قرار دهد.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه تخصص در انتصاب مدیران باید اولویت نخست استاندار جدید باشد، گفت: یکی از وعده های دولت تخصص گرایی در زمینه ها و بخش های مختلف است که امیدواریم استاندار جدید به این موضوع جامه عمل بپوشاند.

وی با اشاره اینکه اکنون در بخش های مختلف می بینیم که تخصص گرایی ملاحظه نشده است، افزود: توقع داریم که هر کس در جای خود باشد و اینگونه نباشد که فردی مثلا در فرمانداری با بخشداری عهده دار مسئولیتی شود که سابقه کار در آن زمینه نداشته است.

حسن زاده با بیان اینکه دولت های قبلی را متهم به غیرتخصصی و جناحی عمل کردن، می نمودند، تصریح کرد: ولی در این دولت با برخی انتصابات شاهد بی تدبیری و جناحی عمل کردن بودیم.

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: اینکه هر کس در جای خود قرار نگیرد و بی توجهی به تخصص و سابقه در انتصاب مدیران در بخش های مختلف، خیانت به کشور است که امیدواریم استاندار جدید به این موضوع توجه داشته باشد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.