اساتید دانشگاه نقش مهم و اثرگذاری در گام دوم انقلاب دارند
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
شناسه : 307755
7
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت:دانشگاه با محوریت اساتید، نقش مهمی در تحقیق و پژوهش در گام دوم انقلاب دارند و با توجه به تسلط و زمینه‌ای که در این موضوع دارند، باید در مسائل پژوهشی فعال شوند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار محمد پیری در مراسم گرامیداشت هفته معلم در دانشگاه‌های میاندوآب، در سخنانی با بیان اینکه صحبت از مقام معلم نیاز به قدرت واژگانی بالایی دارد، اظهار کرد: خدا، اول معلم انسان‌هاست که به انسان آنچه را که نمی‌دانست، آموخت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با بیان اینکه انسان همواره نیاز به آموختن دارد، افزود: علم تمام ناشدنی است و انسان نیز باید در تمام مراحل زندگی خویش، یاد بگیرد و این یادگرفتن‌ها سبب پیشرفت انسان و رسیدن او به کمال و رسیدن انسان‌ها به همگرایی و جامعه نخبگانی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دانشجو در محضر استاد یک امانت است، گفت: همان‌طور که برای ما مسئولان مردم یک امانت هستند و باید به آنها خدمت کنیم، دانشجو نیز در محضر استاد یک امانت است که باید امانت‌دار کند.

پیری به گام‌های برداشته شده در گام اول انقلاب اشاره و تصریح کرد: مردم در چهار دهه گذشته همواره به آرمان‌های انقلاب اسلامی وفادار بوده‌اند؛ چون شیوه نظام اسلامی برای هدایت جامعه؛ یک شیوه الهی بوده و تمام استعدادها و نخبگانی جامعه باهدف ایجاد شرایط زندگی فردی و اجتماعی بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب تصریح کرد: در گام دوم انقلاب نیز باید نسبت به کادرسازی برای تک‌تک مراحل گام دوم تلاش کرد.

وی با بیان اینکه نخستین موضوع در گام دوم انقلاب، تحقیق و پژوهش است، اظهار کرد: دانشگاه با محوریت اساتید، نقش مهمی در تحقق این موضوع دارند و با توجه به تسلط و زمینه‌ای که در این موضوع دارند، باید در مسائل پژوهشی فعال شوند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.