اروپا هیچ فرقی با آمریکا ندارد/ باید مراقب نفود، حیله و تزویر دشمن بود/ گفتمان مقاومت باید رویکرد دولتمردان باشد
۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶
شناسه : 284132
4

امام جمعه میاندوآب گفت:همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند اروپا هیچ فرقی با آمریکا ندارد و خباثت اروپایی ها قبل از آمریکا برای ما اثبات شده است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام و والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان با رهبر معظم انقلاب، گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری به عنوان چراغ راه و راهنمای ما است که همواره مردم و مسئولان باید به آن توجه داشته باشند.
امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه مردم و مسئولان باید گوش به فرمان ولی امر خویش باشند، افزود: کسی که به هنگام یاری رهبرش در خواب باشد، با لگد دشمن بیدار می شود.
وی در ادامه با تاکید بر عبرت گیری از حوادث تاریخی و مطالعه تاریخ، گفت: ای کاش سریال مختارنامه را به جای نماز جمعه پخش کنیم و هر بند بند آن را تفسیر کنیم و از آن نکات تاریخی مانند توصیه مختار به یارانش برای مقاومت و مراقبت از حیله و تزویر دشمن عبرت بگیریم.
حسن زاده با تاکید بر اتحاد، تصریح کرد: مردم و مسئولان باید مراقب نفوذ، حیله و تزویر دشمن که دائما به دنبال تفرقه افکنی هستند، باشند.
امام جمعه میاندوآب در ادامه به سفر رئیس جمهور به سازمان ملل و سخنرانی وی اشاره و اظهار کرد: اینکه کشورهای مختلف در صف مذاکره با رئیس جمهور ایران بودند، به دلیل استقامت؛ ایستادگی و مقاومت مردم ایران است.
حسن زاده با اشاره به اینکه وقتی باج می دادیم و مذاکره می شد ما را به حساب نمی آوردند، تصریح کرد: اما وقتی به دستور رهبر معظم انقلاب عمل کرده و مقاومت کردیم رویکرد آنها عوض شد.
وی با بیان اینکه همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند اروپا هیچ فرقی با آمریکا ندارد، اظهار کرد: خباثت اروپایی ها قبل از آمریکا برای ما اثبات شده است.
امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه جایی که رئیس جمهور به اروپایی ها تذکر داد قابل تقدیر است، افزود: ما می خواهیم رئیس جمهور نیز مانند ملت و نیروهای انقلابی که 40 سال مقاومت کرده، ایستادگی کرده و دست رد به سینه دشمن بزند.
وی با بیان اینکه اروپا دنبال مذاکره و گفت و گو نیست بلکه به دنبال اجرای خواسته های خود هستند، اظهار کرد: اروپا و آمریکا هر دو به دنبال استعمار و سلطه بوده و هر دو غیرقابل اعتماد هستند و نباید به آنها توجه کرد.ِ
حسن زاده با تاکید بر اینکه راه مبارزه با حیله و تزویر دشمن، خدمت به مردم است، اظهار کرد: مسئولان باید به دنبال خدمت به مردم بوده و به دنبال محرومیت زدایی از نقاط مختلف، اشتغال زایی جوانان و تحقق عدالت باشند.
وی افزود: میاندوآب را میاندوآبی ها می توانند توسعه دهند و در پیشرفت آن نقش ایفا کنند و لذا باید دست به دست هم داده و متحد به دنبال حل مشکلات مردم باشیم.
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.