ارسال ۱۳۲۰ اثر به جشنواره عکس میاندوآب
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۵
شناسه : 319644
3
دبیر اجرایی جشنواره عکس مدارس آذربایجان غربی خبر داد: دبیر اجرایی جشنواره عکس مدارس آذربایجان غربی گفت: ۵۰ اثر از یک هزار و ۳۲۰ اثر ارسالی از سراسر استان به دبیرخانه جشنواره استانی عکس به مرحله نهایی راه یافتند.
پ
پ

رضا منافی آذر در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، در حاشیه برپایی این نمایشگاه، اظهار کرد: نمایشگاه آثار برگزیده نخستین جشنواره «عکس مدارس آذربایجان غربی» به میزبانی میاندوآب در مدرسه نهضت گشایش یافت.

دبیر اجرایی جشنواره عکس مدارس آذربایجان غربی اظهار کرد: جشنواره عکس استانی از آذرماه سال گذشته با انتشار فراخوان شروع شده و از زمان انتشار آگهی تا ۲۰ فروردین‌ماه امسال فرهنگیان و دانش‌آموزان مهلت داشتند تا آثار خود را در دو بخش عکاسی با دوربین و تلفن همراه به دبیرخانه ارسال کنند.

وی گفت: پس از پایان مهلت ارسال آثار؛ در نهایت یک هزار و ۳۲۰ اثر از سراسر استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و آثار ارسالی توسط هیئت داوران مورد داوری قرار گرفتند.

منافی آذر با بیان اینکه این جشنواره استانی عکس در ۲ بخش دانش‌آموزی و فرهنگیان برگزار شد، تصریح کرد: در نهایت پس از بررسی آثار توسط هیات داوران در ۲ مرحله عملی و هنری، ۵۰ اثر به‌عنوان آثار برتر به مرحله نمایشگاه راه‌یافته و در قالب نمایشگاه به نمایش عموم گذاشته شده است.

دبیر اجرایی جشنواره عکس مدارس آذربایجان غربی افزود: رابطه انسان و محیط، پدیده‌های زمین‌شناسی، شهر من (زیبایی‌ها و زشتی‌ها)، جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری، پایداری سکونتگاه‌ها، آئین‌ها، آداب‌ورسوم، میراث‌فرهنگی، گردشگری و آثار باستانی، حفاظت از طبیعت و محیط‌زیست، میاندوآب شهر دوچرخه ایران، آب، استفاده بهینه و میاندوآب شهر نهال محورهای برگزاری این جشنواره عکس بود.

وی با بیان اینکه دبیرستان شهید فروغی دبیرخانه این جشنواره بود، اظهار کرد: نمایشگاه آثار برگزیده هم‌زمان با هفته معلم به مدت یک هفته صبح و عصر در محل دبیرستان دخترانه نهضت دایر شده و برای بازدید عموم دایر است.

منافی آذر تصریح کرد: ۱۹ اردیبهشت اختتامیه این جشنواره برگزار و از آثار برگزیده تجلیل می‌شود.

شهرستان میاندوآب، شهری با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و کریدور شمال غرب کشور بوده و پل ارتباطی بین استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان به شمار می‌رود و از جایگاه بسیار مهمی در منطقه برخوردار است.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.