اردوی راهیان نور مجازی دانش آموزی در میاندوآب افتتاح شد
۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۸:۵۵
شناسه : 293322
6

آئین افتتاحیه اردوی راهیان نور مجازی دانش آموزی در میاندوآب، امروز با حضور مسئولان و دانش آموزان در بستر شبکه دانش آموزی شاد برگزار شد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، در این مراسم جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در سخنانی با تاکید بر اینکه باید فرهنگ دفاع مقدس به نسل حاضر انتقال یابد، گفت: در دوران دفاع مقدس، هزاران دانش آموز، نوجوان و جوان جان خود را در راه دفاع از اسلام و انقلاب فدا کردند.

سرهنگ پاسدار حسین فرج زاده افزود: همه ساله دانش آموزان در مناطق عملیاتی حضور می یافتند و از نزدیک با رشادت های رزمندگان اسلام آشنا می شدند ولی متاسفانه به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا، امسال این اردوها به صورت مجازی برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه باید همواره یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم، اظهار کرد: ما در دوران دفاع مقدس و قبل از آن با پیروزی انقلاب اسلامی، ابهت غرب و شرق را شکستیم و دشمن جنگ نابرابری را علیه ما آغاز کرد در حالی که برای دفاع از خود هیچ وسیله ای نداشتیم .

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه جوانان ما تا آخرین قطره خون از آرمان‌های شهدا دفاع خواهند کرد، افزود:ولی ما متصل به قدرت الهی بودیم و ما می توانیم را در جنگ تحمیلی اثبات کردیم.

فرج زاده تصریح کرد: باید ما می توانیم را به صحنه جنگ اقتصادی بیاوریم تا در این صحنه جنگ نیز پیروز شویم.

باید شهدا را سرمشق و الگوی خود قرار دهیم

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب نیز در این مراسم با بیان اینکه باید دانش آموزان با رشادت های دوران دفاع مقدس آشنا شوند، اظهار کرد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، برای دفاع از کیان و ارزش های یک ملت، هر آنچه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند و در جبهه ها حاضر شدند.

بهروز تقی نژاد با اشاره به اینکه شهدا، راه و رسم زندگانی را به ما آموختند، افزود: ما وظیفه داریم تا راه و روش این عزیزان را در زندگی حقیقی و حقوقی سرمشق قرار دهیم.

وی با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز ما به برکت خون شهداست، گفت: باید این فرهنگ به نسل حاضر انتقال یابد.

روایتگری از دوران دفاع مقدس و مداحی از دیگر بخش های این مراسم بود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.