ارتش، نمادی از صلابت، عزت و اقتدار ایران
۲۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۴:۱۷
شناسه : 260816
8

روز ارتش، نمادی از عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پاسداری از استقلال، تمامیت ارضی است، ارتشی که در کنار سایر نیروهای مسلح کشورمان، با تمام عزت، اقتدار و عظمت از ناموس و خاک ایران اسلامی دفاع می کند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، 29 فروردین، روز ملی ارتش جمهوری اسلامی ایران و روزی برای تقدیر از مجاهدت ها و ایثارگری ها ارتشیان غیور ایران اسلامی است.

29 فروردین را می توان یکی از ابتکارات تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) دانست تا در این روز از حماسه آفرینی های دلاورمردانی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در کنار سایر نیروهای نظامی و انتظامی، نظام سلطه و استکبار را در دست یابی به اهدافشان ناکام می گذارند، تقدیر و سپاس به عمل آورد.

29 فروردین را باید روز اقتدار ملی و روز همه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دانست که  از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز همواره در همه صحنه‌های مهم پیوند خود را با ملت و فداکاری خود را در راه ارزش‌ها، اسلام و ایران نشان داده اند.

وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح ایران، یکی از سرمایه های راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت سر افراز ایران در راه استحکام بخشی به بنیه دفاعی کشور بوده و به فرموده مقام معظم رهبری تنها نیروی مسلح جهان که هم «مکتبی» است و انگیزه‌های معنوی دارد و هم «کارایی» دارد و در کشوری برخوردار از «استقلال سیاسی» عمل می‌کند، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هستند.

ارتشیان ما در دامن اسلام تربیت یافته اند و هدف آنهاحفظ کیان اسلام و اهتزاز پرچم قرآن و حفظ حریم ولایت مطلقه فقیه است و از سویی هدف متعالی و انگیزه الهی است که به ارتش ایران اسلامی، صلابت، قدرت و اقتدار بخشیده و آن را متمایز از ارتش های دنیا کرده است و به عنوان سربازان ولایت و یکی از بازوان قدرت این نظام مقدس از مرزهای خاکی، دریایی و هوایی جمهوری اسلامی ایران حراست می کنند.

امروز نیروهای مسلح در اوج اقتدار و قدرت آمادگی و به دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی اعلام می کنند که ما هر کسی که نگاه کجی به کشور داشته باشد را نابودش می کنیم.

آری، روز ارتش، نمادی از عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پاسداری از استقلال، تمامیت ارضی است، ارتشی که در کنار سایر نیروهای مسلح کشورمان، با تمام عزت، اقتدار و عظمت از ناموس و خاک ایران اسلامی دفاع می کند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.