اربعین، رسانه ای عظیم برای جهانی سازی حماسه حسینی است
۱۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶
شناسه : 302511
3
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه اربعین یک رسانه بین المللی منحصر به فرد است، تصریح کرد: تمام دنیا می خواهد با امپراطوری رسانه ای خویش این حرکت را خاموش کند اما این حرکت که جهانی سازی حماسه حسینی است،خامپش نمی شود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره پیاده روی اربعین حسینی (ع)، اظهار کرد: اربعین حسینی اسم رمز دوام و بقای حماسه حسینی است.

امام جمعه میاندوآب افزود: در زمانه امروزی شاهد اعجاز عظمت قدرت الهی بوده و دنیا به طرف جهانی سازی حکومت بقیه الله الاعظم(عج) حرکت می کند.

وی گفت: حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با قیام خویش در کربلا در سال ۶۱ هجری قمری، اسلام را حفظ کرده و سرمایه ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی را در کربلا سرمایه‌گذاری کرد و نتیجه آن امروز اربعین ۲۵ میلیونی است که نتیجه آن حکومت جهانی بقیه الله الاعظم خواهد بود.

وی تصریح کرد: کسانی که در جامعه ناامیدی ایجاد می کنند و می گویند جامعه به طرف بی دینی حرکت می کند، انصارالمهدی (عج) را نیز در حماسه اربعین حسینی ببیند که از چند روز مانده به در اربعین موکب ها را برای خدمت رسانی به زائران برپا می‌کنند.

وی با بیان اینکه کشتی امام حسین(ع) آنقدر وسیع و گسترده است که همه انسانها با نگرش ها و ظواهر مختلف را در خود جای می دهد، اظهار کرد: امام حسین(ع) همه را به سمت خود جذب کرده و به بقیه الله الاعظم وصل می کند.

حسن زاده افزود: حرکت اربعین یک نماد به سوی حجت الهی، اسلام ناب محمدی(ص)، اسلام حماسه، اسلام مقاومت و اخلاق و عرفان و… است که همه آموزه های سید الشهدا(ع) هستند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه اربعین یک رسانه بین المللی منحصر به فرد است، تصریح کرد: تمام دنیا می خواهد با امپراطوری رسانه ای خویش این حرکت را خاموش کند اما این حرکت که جهانی سازی حماسه حسینی است،خامپش نمی شود.

وی دشمن شناسی را از دیگر مقوله های اربعین حسینی برشمرد و گفت: در این حرکت، دوست و دشمن شناخته می شود و جبهه استکبار و حق ، نور و ظلمت و… از هم شناخته می شود.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.