شنا در زرینه‌رود با چاشنی مرگ/ پایان زندگی یک مرد ۴۰ ساله با شنا در زرینه‌رود میاندوآب
۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴
شناسه : 302177
4
سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: یک مرد ۴۰ ساله در رودخانه زرینه رود این شهرستان براثر غرق شدگی جان خود را از دست داد.
پ
پ

سامان محمدی‌ در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر افزود: در این حادثه که بعد از ظهر امروز در رودخانه زرینه رود میاندوآب در رودخانه زرینه‌رود در محدوده قره ورن روی داده با دریافت خبر، آتش‌نشانان شهرداری میاندوآب بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه، یک مرد ۴۰ ساله به همراه دو نفر دیگر وارد رودخانه شده و در ادامه دچار حادثه شده و متاسفانه غرق شده است.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب با بیان اینکه دو نفر ۱۲ و ۳۵ ساله توسط نیروهای مردمی از آب بیرون کشیده شد و از غرق شدگی نجات یافتند، گفت: ولی متاسفانه نفر سوم که ۴۰ ساله بود، در رودخانه غرق شده و جسد وی توسط نیروهای آتش‌نشانی از آب بیرون کشیده شد.

محمدی‌ اظهار داشت: شهروندان تا حد امکان از شنا در این رودخانه خودداری کرده و خطر شنا در رودخانه‌ها، سدها و کانال‌های آب را جدی بگیرند.

همه ساله با گرم شدن هوا در فصل تابستان مردم برای شنا کردن به رودخانه‌ها و یا سدها می‌روند که به دلیل عمق زیاد آب در برخی از نقاط و عدم آشنایی کامل با فنون شنا برخی اوقات شاهد وقوع حوادث تلخ هستیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.