اداره سیما، منظر و فضای سبز شهری در میاندوآب راه اندازی می شود
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۹:۴۵
شناسه : 270810
7

نائب رئیس و نماینده شورای شهر میاندوآب در کمیسیون فضای سبز شهرداری، از راه اندازی اداره سیما، منظر و فضای سبز شهری در این شهر خبر داد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، احد غفاری امروز در گفت و گویی با اعلام خبر راه اندازی اداره سیما، منظر و فضای سبز شهری در میاندوآب، اظهار کرد:با ادغام واحدهای فضای سبز و زیبا سازی شهرداری میاندوآب، اداره سیما، منظر و فضای سبز شهری بزودی در این شهر راه اندازی می شود.

نائب رئیس شورای شهر میاندوآب گفت: برنامه ریزی و توجه به امر فضای سبز در میاندوآب با توجه وسعت شهری و آمار جمعیت شهری، از نکات مهم و ضروری است که باید به آن توجه کرد.

وی افزود: ایجاد پارک، بوستان و باغ گلها در مناطقی از شهر و همچنین زیباسازی چهره شهر توسط واحدهای فضای سبز و زیباسازی شهرداری از موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گرفته و از آن غفلت نشود.

نماینده شورای شهر میاندوآب در کمیسیون فضای سبز شهرداری تصریح کرد: در همین راستا نیز در روزهای آینده، واحدهای فضای سبز و زیباسازی شهرداری با یکدیگر ادغام شده و اداره سیما، منظر و فضای سبز شهری میاندوآب راه اندازی خواهد شد.

غفاری اظهار کرد:  اداره سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری میاندوآب در ساختمان جدید واقع در پارک معلم به فعالیت خواهد پرداخت.

وی هم چنین به بازدید از گلخانه های شهرداری اشاره و بر لزوم آماده سازی برای شروع فعالیت در اسفندماه و استقبال از عید نوروز تاکید کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.