اخلاص، معنویت و ولایتمداری حاج قاسم سبب تسخیر قلب ها شد
۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۸:۲۲
شناسه : 292372
4
امام جمعه میاندوآب:

امام جمعه میاندوآب گفت: اخلاص، ولایتمداری و معنویت از ویژگی های برجسته و اصلی حاج قاسم سلیمانی بود که همه قلوب را تسخیر کرده است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در  جلسه ستاد شئونات فرهنگی شهرستان میاندوآب با اشاره ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: حاج قاسم  سلیمانی، تبدیل به شخصیتی جهانی شده است و باید مکتب و شخصیت ایشان به نسل جوان  و نوجوان تبیین شود.

امام جمعه میاندوآب با بیان ویژگی های حاج قاسم سلیمانی، افزود: اخلاص، ولایتمداری و معنویت از ویژگی های برجسته و اصلی ایشان بود که همه قلوب را تسخیر کرده است.

وی با اشاره به تقارن ایام فاطمیه، سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و  اربعین شهید فخری زاده و با تاکید بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا، گفت: شهید سلیمانی در راه دفاع از امنیت وطن و دفاع از حرم شهید شدند و جان فشانی کردند و شهید فخری زاده نیز در را دفاع از پیشرفت علمی کشور جان خود را فدا کرده است.

حسن زاده با تاکید بر فضاسازی مناسب فرهنگی در شهر نسبت به این ایام، تصریح کرد: شورا و شهرداری باید نسبت به فضاسازی مناسب در ورودی ها و میادین شهری و ادارات نسبت به فضاسازی در ادارات خویش اقدام کنند.

امام جمعه میاندوآب در ادامه با بیان اینکه نسبت به رعایت  پروتکل های بهداشتی در مراسمات باید توجه کرد، افزود: در برگزاری مراسمات این ایام و ایام فاطمه تابع دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا بوده و نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی حساسیت خواهیم داشت و مراسمات هیات مذهبی با هماهنگی ستاد مقابله با کرونا و پروتکل های بهداشتی خواهد بود.

وی هم چنین با اشاره به توزیع یک هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی در قالب کمک های مومنانه توسط ۱۱ گروه جهادی، افزود: باید کمک های مومنانه به اقشار ضعیف و آسیب پذیر از کرونا ادامه یابد.

سردار سلیمانی تنها یک شخصیت نبود بلکه یک راه و مکتب است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب نیز در این جلسه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: سردار سلیمانی تنها یک شخصیت نبود بلکه یک راه و مکتب است.

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، باید از ظرفیت فضای مجازی در راه تبیین اهداف، راه  و مکتب شهید سلیمانی استفاده شود.

وی با بیان اینکه در ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی، برنامه های بزرگداشت با حضور اقشار مختلف مردم در شهرها و روستاهای تابعه میاندوآب همزمان با اقصی نقاط ایران اسلامی برگزار شد، گفت: امیدواریم امسال نیز بتوانیم ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی در راستای گرامیداشت نخستین سالگرد آن شهید بزرگوار در شهرستان قدم برداریم.

پالهنگ هم چنین با ارائه گزارشی از اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان میاندوآب، تصریح کرد: این طرح با همکاری فرمانداری،شبکه بهداشت و درمان شهرستان و سایر ادارات ذی ربط به نحو احسن در شهرستان در حال اجرا بوده و خوشبختانه توفیقات خوبی را نیز به دست آورده ایم.

هم چنین در این جلسه سهراب حیدری، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندوآب در سخنانی به ارائه گزارشی از وضعیت بیماری کووید۱۹ در سطح شهرستان پرداخت و باتاکید بر اینکه دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا باید مدنظر قرار گیرد، گفت: هر گونه عادی انگاری و سهل انگاری می تواند سبب اوج گرفتن دوباره بیماری در شهرستان شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.