احداث بیمارستان جایگزین عباسی میاندوآب به بهداشت و درمان محول می شود
۰۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
شناسه : 288957
5

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث بیمارستان 250 تختخوابی جایگزین عباسی در میاندوآب که توسط مسکن و شهرسازی پیگیری می شد به بهداشت و درمان محول می شود تا شاهد تسریع در امورات باشیم.

پ
پ

مهدی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به سفر معاون وزیر بهداشت به میاندوآب، اظهار کرد: در این سفر وضعیت شهر میاندوآب از لحاظ کرونا بررسی شد و به نتایج خوبی در این راستا دست یافتیم.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاکید وزارت بهداشت بر رعایت فاصله گذاری است، افزود: برای غلبه بر این ویروس منحوس مردم باید فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کرده و به توصیه ها و موارد بهداشتی توجه داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در سفر شبانه دکتر حریرچی به میاندوآب برخی مسائل و مشکلات حوزه درمان و بهداشت شهرستان مطرح و به نتایج خوبی دست یافتیم، گفت: نیازمندی به آمبولانس، جذب نیرو در دانشکده پرستاری، درخواست دستگاه MRI و سی تی اسکن از جمله این درخواست ها بود که دستورات لازم صادر شد و نیاز به پیگیری دارند.

عیسی زاده به احداث بیمارستان 250 تختخوابی در میاندوآب اشاره و تصریح کرد: قرار بر این شد تا احداث این بیمارستان که توسط مسکن و شهرسازی پیگیری می شد به بهداشت و درمان محول شود تا شاهد تسریع در امورات باشیم.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی افزود: این امورات را در تهران نیز تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.