احتمال مخالفت شورای شهر با انصراف شهردار منتخب
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱
شناسه : 307645
3
بر اساس شنیده ها به احتمال زیاد شورای شهر با انصراف "محمدعلی شریفی" مخالفت کند و رئیس شورای شهر ملزم شود تا ادامه روند صدور حکم شهردار منتخب را پیگیری کنند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، بر اساس ارزیابی ها از اعضای شورای شهری که در جلسه فوق العاده حضور یافته بودند، اکثریت اعضا فعلا با انصراف شریفی از ادامه روند پذیرش مسئولیت شهرداری میاندوآب مخالف هستند.

هم چنین بر اساس شنیده ها به احتمال زیاد شورای شهر با انصراف “محمدعلی شریفی” مخالفت کند و رئیس شورای شهر ملزم شود تا ادامه روند صدور حکم شهردار منتخب را پیگیری کنند.

در صورتی که شورای شهر با انصراف وی موافقت کند یا وی از تصمیم خود برنگردد، در آنصورت شورای شهر شهردار جدید و نیز احتمالا سرپرست جدید شهرداری را طبق قانون انتخاب خواهد کرد.

دیروز جلسه فوق العاده شورای شهر میاندوآب به منظور بررسی کناره گیری “محمدعلی شریفی” شهردار منتخب شورای شهر، رسمیت نیافت.

در این جلسه غیررسمی، تنها ۴ عضو شورای شهر شامل بابک محمدزاده، اسکندر سجادی، روبین کلانتری و فیروز تقوی به همراه معاون عمرانی فرماندار میاندوآب حضور یافتند.

صبح دیروز محمدعلی شریفی؛ شهردار منتخب میاندوآب که اخیرا روند رای گیری و انتخاب وی در هیئت تطبیق مورد تایید قرار گرفته بود و در حال طی مراحل بعدی بود، با انتشار نامه ای از روند پروسه انتخاب شهردار کناره گیری کرد.

وی در متن کناره گیری خود بدعهدی ها و بداخلاقی ها را دلیل این انصراف اعلام و نوشته بود حقایق این استعفاء و کناره‌گیری را به مردم خواهم گفت.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.