اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در میاندوآب
۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵
شناسه : 311426
4
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب خبر داد: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در سطح ناحیه، حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج میاندوآب اجرا می‌شود.
پ
پ

سرهنگ پاسدار محمد پیری در گفتگو با خبرنگار زرین خبر، با تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع مقدس، اوج اقتدار، شکوه و عزت ملت و نظام اسلامی است که در تاریخ ماندگار شد و همواره باید گرامی داشته شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با بیان اینکه رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با دستان خالی در مقابل دشمن تا بن دندان ایستادگی کرده و حماسه‌ها آفریدند، افزود: ما امنیت و آرامش کنونی را مدیون ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام هستیم که جان خویش را بر طبق اخلاص گذاشته و از عزیزترین سرمایه زندگانی خویش گذشتند.

وی با اشاره به اینکه امروز وظیفه داریم تا فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس را به نسل امروزی انتقال دهیم، گفت: امروز دشمن با جنگ ترکیبی و شناختی وارد میدان شده و می‌خواهد افکار و اذهان جوانان ما را به تسخیر درآورد که ترویج فرهنگ دفاع مقدس یکی از راه‌های مقابله با این توطئه دشمنان است.

پیری در ادامه با بیان اینکه در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت به نسل امروزی، برنامه‌های متنوعی در شهرستان میاندوآب پیش‌بینی‌شده است، تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و غیره در سطح ناحیه، حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج میاندوآب اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با اشاره به اینکه “ما متحدیم” شعار محوری برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال خواهد بود، اظهار کرد: اجرای صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، به صدا درآوردن زنگ ایثار و مقاومت، اجرای نشست‌های سیاسی و بصیرتی و جهاد تبیین، مسابقات فرهنگی و ورزشی، همایش پیاده‌روی و کوه‌پیمایی، ویزیت و خدمات درمانی رایگان، کارگاه‌های آموزشی، یادواره‌های شهدا، دیدار با امام‌جمعه، دیدار از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در قالب رزمایش بزرگ فرهنگی رهروان شهدا و دیدار پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت با مقام معظم رهبری از جمله این برنامه‌ها هستند.

 انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.