اجرای ویژه‌برنامه‌های سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در فضای مجازی
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
شناسه : 294357
10

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: با شیوع ویروس منحوس کرونا اهمیت فضای مجازی نمایان شده است، لذا در همین راستا برنامه‌های مختلفی از تولید محتواهای تبیینی شخصیت امام راحل و قیام ۱۵ خرداد در این حوزه تدوین و تنظیم شده است که از ظرفیت عظیم فضای مجازی بیشترین استفاده را کنیم.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت‌الاسلام آقایی در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم ۱۴ خرداد، گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی «ره» و قیام خونین ۱۵ خرداد، با بیان اینکه به شخصیت امام راحل در طول تاریخ بی نظیر است، اظهار داشت: در دین اسلام ظرفیت‌هایی وجود دارد که اشخاصی مثل امام خمینی «ره» پرورش می‌دهد تا در برابر ظلم و ستم قرار گیرند.

وی تصریح کرد: مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی «ره» و  قیام ۱۵ خرداد به تعداد محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مصلی امام خمینی «ره» ارومیه برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی افزود: نصب بنر در سطح شهرهای آذربایجان غربی، فضاسازی مقابل ادارات، سازمان ها و نهادها، برگزار مسابقات فرهنگی به مناسبت این ایام و تهیه کلیپ، فیلم مستند کوتاه تبیینی و پخش در رسانه ملی از برنامه‌های پیشنهادی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان آذربایجان غربی است.

آقایی با اشاره به اهمیت فضای مجازی، گفت: با شیوع ویروس منحوس کرونا اهمیت فضای مجازی نمایان شده است، لذا در همین راستا برنامه‌های مختلفی از تولید محتواهای تبیینی شخصیت امام راحل و قیام ۱۵ خرداد در این حوزه تدوین و تنظیم شده است که از ظرفیت عظیم فضای مجازی بیشترین استفاده را کنیم.

وی ضمن محکوم کردن اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونسیتی، بیان کرد: تجمعی در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن اقدامات ضد بشریت رژیم صهیونسیتی در شهر ارومیه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

*فارس

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.