اجرای طرح «یک کاسب، یک دانش آموز» در میاندوآب
۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۸:۰۸
شناسه : 284021
6

طرح ” یک کاسب یک دانش آموز” با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند در میاندوآب برای دومین سال پیاپی آغاز شد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، بمناسبت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس با همکاری حوزه بسیج اصناف و بازاریان، طرح یک کاسب یک دانش آموز برای دومین سال در میاندوآب آغاز شد.

در این زمینه مسئول بسیج اصناف و بازاریان میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر گفت: اجرای طرح یک کاسب یک دانش آموز بمناسبت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید در میاندوآب آغاز شد.

ظفر حسن فام افزود: در راستای اجرای این طرح که با همکاری خیرین، اصناف، کسبه و بازاریان اجرا می شود، در حدود 200 میلیون ریال انواع اقلام مورد نیاز دانش آموزان اعم از کیف، کفش، لباس و لوازم التحریر توسط خیرین کسبه و بازار میاندوآب به دانش آموزان بی بضاعت اهدا شده است.

وی تصریح کرد: این طرح همزمان با سراسر کشور در میاندوآب آغاز شده و قرار است در قالب آن با کمک اصناف و بازاریان لوازم التحریر، کیف و کفش و پوشاک که برای دانش آموزان محروم خریداری شده به دست دانش آموزان نیازمند برسد.

مسئول بسیج اصناف و بازاریان میاندوآب اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح، تأمین ملزومات تحصیلی دانش آموزان ازجمله لوازم‌التحریر و کیف و لباس مدرسه و بهبود شرایط تحصیل برای دانش آموزان بی بضاعت است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.