اجرای طرح هادی در ۵۱ روستای میاندوآب
۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰:۰۱
شناسه : 319091
1
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی میاندوآب خبر داد: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی میاندوآب گفت: تاکنون طرح هادی در ۵۱ روستای میاندوآب اجرا شده که شامل ۴۹ درصد روستاهای شهرستان است.
پ
پ

حقوردی هادی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، با اشاره به اجرای طرح هادی روستایی در میاندوآب، چهاربرج و باروق، اظهار کرد: تاکنون طرح هادی در ۵۱ روستای میاندوآب اجرا شده که شامل ۴۹ درصد روستاهای شهرستان است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی میاندوآب گفت: هم چنین طرح هادی در ۲۲ روستای باروق شامل ۴۶ درصد روستاها و در ۱۱ روستای چهاربرج شامل ۷۸ درصد روستاهای این شهرستان‌ها اجرا شده است.

وی با اشاره به تخصیص قیر رایگان برای روستاها، افزود: در سه سال گذشته توسط دولت سیزدهم از محل قیر رایگان در ۴۵ روستای میاندوآب ۵۳۳ هزار مترمربع ریال به ارزش ۲۴۵ میلیارد ریال آسفالت‌ریزی شده است.

هادی تصریح کرد: همچنین در این مدت در ۶ روستای باروق ۷۵ هزار مترمربع به ارزش ۲۱ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال و در هشت روستای چهاربرج به مساحت ۱۲۸ هزار مترمربع به ارزش ۶۱ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال در قالب قیر رایگان آسفالت‌ریزی شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی میاندوآب به ادامه اختصاص قیر رایگان روستایی در سال ۱۴۰۳ اشاره و اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته امسال از محل قیر رایگان معابر ۲۴ روستای میاندوآب به مساحت ۷۳ هزار مترمربع آسفالت‌ریزی می‌شود.

وی گفت: هم چنین آسفالت‌ریزی معابر ۲ روستای چهاربرج به مساحت ۱۱ هزار مترمربع و ۳ روستای باروق به مساحت ۱۲ هزار مترمربع از محل قیر رایگان نیز در برنامه‌ریزی‌های امسال قرار دارد که امیدواریم با تخصیص قیر رایگان انجام شود.

شهرستان میاندوآب، شهری با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و کریدور شمال غرب کشور بوده و پل ارتباطی بین استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان به شمار می‌رود و از جایگاه بسیار مهمی در منطقه برخوردار است.

در سال ۱۴۰۰ بر اساس مصوبه دولت دو بخش مرحمت‌آباد و باروق با تفکیک از شهرستان میاندوآب به شهرستان‌های چهاربرج و باروق ارتقا یافتند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.