اجرای طرح مادر ایرانی، مربی قرآنی در میاندوآب
۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۹:۲۲
شناسه : 286367
5

مسئول دفتر کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان میاندوآب از اجرای طرح ملی مادر ایرانی، مربی قرآنی در این شهرستان خبر داد.

پ
پ

آرش قنبری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، با اشاره به آغاز اجرای این طرح، گفت: این طرح با هدف ترویج و آموزش سبک زندگی اسلامی و با رویکرد مفاهیم قرانی و تربیت دینی اجتماعی در شهرستان میاندوآب با حضور مربیان و اساتید کشوری در میاندوآب اجرا می شود.

مسئول دفتر کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان میاندوآب افزود: این دوره آموزشی از امروز با موضوعات ” شهر نماز ، حفظ قرآن با بازی و تربیت بدون تنبیه به مدت دو روز و  با همکاری ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور و ستاد هماهنگی کانون های مساجد آذربایجان غربی برگزار می شود.

وی گفت: در نخستین دوره این طرح 150 نفر از مادران میاندوآبی با حضور در مهدقرآن کریم شهرستان به فراگیری این دوره می پردازند.

قنبری تصریح کرد: توجه به آسیب های اجتماعی در حوزه کودکان و نوجوانان و رویکرد هر چه بیشتر آموزش خانواده ها به شیوه اجرا آموزه های دینی و اخلاق اسلامی از مهمترین اهداف برنامه ها و سیاست های اجرایی کانون های مساجد در حوزه فرهنگ عمومی است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.