طرح اوقات فراغت تابستانی در ۱۰۰ کانون مساجد میاندوآب اجرا می‌شود
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
شناسه : 308972
3
مسئول کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد میاندوآب گفت: طرح اوقات فراغت در ۱۰۰ کانون فرهنگی، هنری مساجد میاندوآب، چهاربرج و باروق اجرا می‌شود.
پ
پ

آرش قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: طرح اوقات فراغت تابستانی در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد میاندوآب، چهاربرج و باروق با شعار “مسجد کانون نشاط” آغاز شد.

مسئول کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد میاندوآب افزود: طرح اوقات فراغت در بیش ۱۰۰ کانون در مساجد میاندوآب، چهاربرج و باروق اجرا می‌شود.

وی گفت: برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی در زمینه‌های مختلف فرهنگی و هنری از جمله پژوهش، مشاوره، ورزشی فوتسال و استخر، اردویی، زیارتی، کارگاه‌های آموزش رایانه، امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر، ایثار و شهادت، بصیرت‌افزایی، قصه‌نویسی، شعر، سرود و تئاتر و نیز کلاس‌های فرهنگی در زمینه‌های دینی و مذهبی و کلاس‌های هنری در زمینه‌های خیاطی، گل‌دوزی، خوشنویسی، خطاطی از جمله مواردی است که در جریان این طرح در کانون‌ها برگزار می‌شود.

قنبری تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در کلاس‌های طرح اوقات فراغت تابستانی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد می‌توانند با حضور در پایگاه‌های محل زندگی در این کلاس‌ها ثبت‌نام و از طریق مدیر کانون مسجد در سایت سامانه بچه‌های مسجدی بارگذاری کنند.

مسئول کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد میاندوآب به برنامه‌های این کانون در دهه امامت و ولایت نیز اشاره کرد و گفت: جشن غدیر از جمله ایستگاه‌های صلواتی، کارگاه‌های تحکیم بنیان خانواده و نیز مسابقات قرآنی مدهامتان در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان میاندوآب اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.