اجرای طرح”چکامه” در کانون های فرهنگی، هنری مساجد آذربایجان غربی
۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
شناسه : 290342
7

مدیر کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان‌غربی از اجرای طرح چهره به چهره کاهش آسیب های اجتماعی در محلات با عنوان چکامه در شش شهر استان خبر داد.

پ
پ

حجت الاسلام اباذر بیگی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر گفت: طرح چهره به چهره کاهش آسیب های اجتماعی در محلات با عنوان چکامه در استان برگزار می شود.

مدیر کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان‌غربی افزود: این طرح در شش شهرستان ارومیه، میاندوآب، خوی، مهاباد، بوکان و پیرانشهر که محلات حاشیه نشین زیادی نسبت به دیگر شهرهای استان دارند، اجرا می شود.

وی با بیان اینکه آموزش چهره به چهره به خانواده‌ها می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش موثری داشته باشد، اظهار کرد: در اجرای این طرح از ظرفیت های مختلف در محلات برای کاهش آسیب های اجتماعی و حتی کارآفرینی  استفاده می شود.

بیگی با بیان اینکه تفاهم نامه با استانداری نیز در این زمینه داریم، تصریح کرد: از ظرفیت کانون های مساجد می‌توان در راستای کارآفرینی و ایجاد اشتغال نیز استفاده کرد.

مدیر کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان‌غربی با بیان اهمیت کار فرهنگی و نقش کانون های فرهنگی، هنری مساجد در این زمینه در کنار سایر نهادها و موسسات تصریح کرد: کار فرهنگی زمانبر است و نتیجه آن در آینده مشخص می شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.