اجرای حکم قلع‌وقمع چهار مورد بنای غیرمجاز در میاندوآب
۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۱۶
شناسه : 312979
2
معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب خبر داد: معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: به‌منظور جلوگیری از تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی با حکم مقام قضایی، چهار بنای غیرمجاز در این شهرستان تخریب شد.
پ
پ

رضا مقدم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زرین خبر با تأکید بر جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی، اظهار کرد: به‌منظور جلوگیری از تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی و با حکم مقام قضایی، چهار بنای غیرمجاز در این شهرستان تخریب شد.

معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب افزود: به استناد تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و باغات و طبق دستور قضایی دادستانی مبنی بر قلع‌وقمع بناهای غیرمجاز جهت آزادسازی و بازگشت اراضی کشاورزی به چرخه تولید، حکم قلع‌وقمع این چهار واحد اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه این اقدامات شامل تفکیک، قطعه‌بندی و دیوارکشی در اراضی کشاورزی بود، گفت: این واحدهای بنایی غیرمجاز در اراضی کوی ولی‌آباد این شهرستان واقع بودند که با حضور نمایندگان دادستانی، نیروی انتظامی، مدیریت جهاد کشاورزی و اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان میاندوآب تخریب شد.

مقدم تصریح کرد: هرگونه تغییر کاربری در اراضی زراعی و باغات از جمله احداث بنا، پی‌کنی، دیوارکشی، فنس‌کشی، خاک‌برداری، برداشت شن و ماسه، محوطه‌سازی، تفکیک و قطعه‌بندی اراضی، بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی جرم محسوب شده و علاوه بر قلع‌وقمع بنا، متخلف به جزای نقدی یک تا سه برابر قیمت روز زمین، محکوم می‌شود و در صورت تکرار به حبس نیز محکوم خواهد شد.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.