اتوبوس گردشگری در میاندوآب  به راه افتاد
۰۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
شناسه : 299458
11
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی میاندوآب گفت: اتوبوس گردشگری از امروز در میاندوآب به منظور معرفی مناطق گردشگری این شهرستان به مسافران نوروزی راه اندازی شد.
پ
پ

فاطمه علیزاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به آغاز فعالیت اتوبوس گردشگری در میاندوآب، گفت:این اتوبوس گردشگری از  امروز شروع به فعالیت کرده و به مدت چهار روز تا ۱۱ فروردین با همکاری شهرداری، گردشگران و مسافران نوروزی را به مناطق دیدنی میاندوآب جابه جا می کند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی میاندوآب افزود: مسجد تاریخی طاق، پل تاریخی تاتائو، سد نورزولو، حجاری‌های صخره‌ای روستای تاریخی شاه‌تپه، مراکز تفریحی و نمایشگاه صنایع دستی، غذای محلی و دستاوردهای زنان روستایی از جمله مناطقی است که به منظور بازدید گردشگران و مسافران نوروزی در این اتوبوس گردشگری پیش بینی شده است.

وی اظهار کرد: در ایام نوروز امسال، نوروزگاه،نیز برای معرفی آداب و سنن نوروزی برای گردشگران نوروزی در میاندوآب برپا می شود.

علیزاده تصریح کرد: نمایشگاه صنایع دستی و دستاوردهای زنان روستایی و جشن نوروزگاه نیز در ساحل رودخانه زرینه رود میاندوآب تا ۱۱فروردین ماه برپا می‌شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.