اتمام حجت با مدیران بازارهای دواب در میاندوآب/ با خاطیان و تهدیدکنندگان سلامت مردم برخورد می شود
۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
شناسه : 291526
5

فرماندار میاندوآب گفت: برای قطع زنجیره انتقال و جلوگیری از تجمع های پرخطر بازار ناچار به تعطیلی بازارهای دواب (سنتی و صنعتی) هستیم بر همین اساس با خاطیان با جدیت و بدون هیچ اغماضی برخورد و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حسام شیرازه محبت در جلسه فرعی ستاد شهرستانی مقابله با کرونا که با محوریت ساماندهی بازار های دواب برگزار شد ضمن تقدیر از عملکرد تمامی دستگاه های اجرایی در مقابله با کرونا و بویژه مدافعان سلامت، گفت: از مردم قانونمدار شهرستان میاندوآب در اجرای مصوبات ستاد تا کنون همراهی داسته اند تشکر می کنیم ولی عده ای قلیل با رفتارهایشان کام ملت را تلخ کرده اند.

فرماندار میاندوآب با گلایه از مدیران بازارهای دواب، گفت: امروز که در شرایط بحرانی بیماری قرار داریم و حفظ سلامت مردم به مهمترین اولویت کاری کشور تبدیل شده است، شاهد عدم تمکین بازارهای دواب به مصوبات ستاد ملی کرونا هستیم  و این عدم تمکین کنترل بیماری را با مشکل مواجه ساخته و سلامت مردم را تهدید می کند.

وی افزود: قرار نیست بخاطر منافع شخصی عده ای محدود سلامت کل جامعه تهدید شود، امروز باز بودن میادین دواب و حضور چندهزار نفری درکنار هم فاجعه ببار خواهد آورد.

شیرازه محبت تصریح کرد: برای قطع زنجیره انتقال و جلوگیری از تجمع های پرخطر بازار ناچار به تعطیلی بازارهای دواب (سنتی و صنعتی) هستیم بر همین اساس با خاطیان با جدیت و بدون هیچ اغماضی برخورد و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

در این نشست فرمانده انتظامی، فرمانده سپاه، رئیس شبکه بهداشت و دامپزشکی موارد لازم را تشریح و تعهدات لازم از مدیران میادین دوبا اخذ شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.