آمریکا نیز به سرنوشت شوروی دچار می شود/ پایه های قدرت آمریکا  به لرزه درآمده است
۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸
شناسه : 288687
5

کارشناس مسائل سیاسی گفت: شوروی از هم پاشید و قطعا به وعده الهی که حکومت از آن مستضعفان است وقدرتی که با ظلم برپا شود، پایدار نخواهد بود، آمریکا نیز از هم خواهد پاشید .

پ
پ

یک کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و با بیان اینکه امپراطوری و ابهت آمریکا در جهان رو به نابودی است، اظهار کرد: بررسی تاریخ نشان می دهد که آمریکا آن قدرت سابق را که در دنیا داشت از دست داده است.

علی مقدم گفت: پایه های قدرت آمریکا از چند سال گذشته به لرزه درآمده است و این قدرت رو به اضمحلال و نابودی گذاشته است.

وی گفت: قضیه کرونا و نحوه مقابله با این بیماری و موضوعاتی مانند  کشته شدن فرد سیاه پوست آمریکایی و موضوعات بعد از آن نشان داد که آمریکا رو به افول گذاشته و رفتار و تصمیمات سران این کشور نیز به آن سرعت بخشیده است.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه کشور های دنیا نیز امروز از دست آمریکا خسته شده است؛ تصریح کرد: امروز این قضیه را در دنیا شاهد هستیم که بسیاری از کشورها که قبلا دنباله رو بی چون و چرای آمریکا بودند، امروز در حمایت از مواضع آمریکا دچار تردید می شوند و این نشانه از بین رفتن ابهت دروغین این کشور است.

مقدم با اشاره به طرح موضوع مذاکره توسط سران آمریکا در این وضعیت گفت: آمریکا به دنبال تنفس مصنوعی است و دراین شرایط بدنبال راه فرار از مشکلات داخلی خود و منحرف کردن افکار عمومی است و لازم است مسئولان کشور ما هوشیار باشند.

وی هم چنین بحران ارزش ها در آمریکا و پیشرفت کشورهای مختلف به خصوص چین و کم کردن فاصله با آمریکا را از دیگر دلایل رو به افول بودن آمریکا برشمرد و افزود: عدم پایبندی آمریکا به پیمان نامه های متعدد جهانی، نفوذ صهیونیسم در قدرت تصمیم گیری آمریکا و حمله آمریکا به کشورهای دیگر  که متحمل هزینه است و از سوی دیگر بحران سرمایه داری سبب افول آمریکا شده است.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: بعد از جنگ جهانی، دنیا به یک دوقطبی تبدیل شده بود که شوروی از هم پاشید و قطعا به وعده الهی که حکومت از آن مستضعفان است وقدرتی که با ظلم برپا شود، پایدار نخواهد بود، آمریکا نیز از هم خواهد پاشید .

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.