آمریکا در حال فروپاشی بوده و هیمنه پوشالی آن در هم شکسته است
۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۸:۰۴
شناسه : 298236
8
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی: نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تمام شواهد گواه آن است که آمریکا در حال فروپاشی بوده و  هیمنه ابرقدرتی آمریکا مانند شوروی سابق و انگلیس وکشورهای استعمارگر در دنیا شکسته شده است.
پ
پ

مهدی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: تمام شواهد گواه آن است که آمریکا در حال فروپاشی بوده و اتفاقی که در داخل وبیرون آمریکا مشاهده می شود، موید این موضوع بوده و افول قدرت پوشالی و بادکنکی آمریکا را در دنیا شاهد هستیم.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی افزود: زمانی بود که در نقاطی از دنیا که سربازان آمریکا مستقر بودند، کسی جرات دفاع از خود نداشت ولی امروز، پوشالی بودن قدرت آمریکا در منطقه و خاورمیانه و آفریقا و… بر همگان ثابت شده و به برکت انقلاب اسلامی این هیبت دروغین آنها شکسته شده است.

وی گفت: به برکت نظام و انقلاب اسلامی، خون شهدا، مقاومت و بصیرت مردم ایران اسلامی، هیمنه ابرقدرتی آمریکا مانند شوروی سابق و انگلیس وکشورهای استعمارگر در دنیا شکسته شده است و ملت های آزاده جهان با الهام از مردم و انقلاب اسلامی ایران، آمریکا را عددی حساب نمی کنند.

عیسی زاده تصریح کرد: امام خمینی (ره) با صراحت اعلام کردند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و ملت ایران در این سال‌ها ثابت کردند آمریکا هر چقدر قدرتمند باشد باز هم شکست‌پذیر است و آن را در دوران دفاع مقدس و یا در حمله موشکی به عین الاسد اثبات کردند.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، الهام بخش مردم آزاده دنیا شده است، اظهار کرد: رزمندگان جبهه مقاومت، در زمان های مختلف سیلی های محکمی را به آمریکا و رژیم صهیونیستی  و… نواخته اند و اکنون نیز حتی آمریکایی ها از ترس انتقام سخت که قطعا اتفاق خواهد افتاد؛ روز و شب نداشته و در دلهره و ترس به سر می برند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.