آمریکایی ها از ترس انتقام سخت، دست و پا می زنند/حمله موشکی مقدمه انتقام سخت است
۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۸:۴۵
شناسه : 298173
8
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی: نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز آمریکایی ها از ترس انتقام سخت، دست و پا می زنند و  قطعا این انتقام نیز اتفاق خواهد افتاد.
پ
پ

مهدی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به سالگرد حمله موشکی سپاه به پایگاه آمریکایی عین الاسد، اظهار کرد: این حمله موشکی مقدمه انتقام سخت است که قطعا محقق خواهد شد.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قدرت و اقتدار نظام و ایران اسلامی در دنیا، افزود: امروز افول قدرت پوشالی و بادکنکی آمریکا را در دنیا شاهد هستیم.

وی افزود: در حالی در دنیا کسی جرات شلیک به سربازان آمریکایی را ندارد ولی ایران اسلامی بار دیگر نشان داد که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

عیسی زاده با بیان اینکه انتقام سخت قطعی است و قطعا محقق خواهد شد، تصریح کرد: امروز تفکر شهید سلیمانی جهان شمول شده و رزمندگان جبهه مقاومت در جای جای دنیا برای لحظه انتقام سخت لحظه شماری می کنند.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز آمریکایی ها از ترس انتقام سخت، دست و پا می زنند و  قطعا این انتقام نیز اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.