آمایش سرزمینی مهمترین سند توسعه آذربایجان غربی در 20 سال آینده است
۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
شناسه : 282761
7

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی گفت: طرح آمایش به منظور دست یابی به برنامه مدون و سند ارزشمند و نقشه راه توسعه استان و شهرستان ها در 20 تا 25 سال آینده اجرا می شود.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، ناصر حضرتی پر در همایش هم اندیشی طرح آمایش شهرستانهای جنوب آذربایجان غربی که امروز با حضور مسئولان شهرستان های میاندوآب، شاهین دژ، تکاب و بوکان در فرمانداری میاندوآب برگزار شد، اظهار کرد: طرح آمایش به منظور دست یابی به برنامه مدون و سند ارزشمند و نقشه راه توسعه استان و شهرستان ها اجرا می شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی افزود: طرح آمایش در واقع ترسیم نقشه راه توسعه آذربایجان غربی و شهرستان ها در 20 تا 25 سال آینده است.
وی با بیان اینکه اجرای این طرح از دو سال پیش آغاز شده است، گفت: بیش از 17 جلد گزارش در این راستا با برگزاری جلسات تخصصی آماده شده است.
حضرتی با اشاره به اینکه از نظرات کارشناسان و نیز نظرات تخصصی سازمان های مختلف نیز در این زمینه استفاده می شود، تصریح کرد: در راستای این طرح امکانات، ظرفیت‌ها، تهدید‌ها و چالش‌های استان و شهرستان ها در بخش‌های مختلف بررسی و راهبرد‌های توسعه و پیشرفت ارائه می شود.

در این جلسه محمود اولاد، مشاور اجرای طرح در آذربایجان غربی در مورد ظرفیت ها و پتانسیل ها و اقدامات انجام گرفته توضیحاتی ارائه کرد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.