آمار بستری‌های کرونایی آذربایجان‌غربی در آستانه ۲ رقمی شدن
۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
شناسه : 292094
7

رییس کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی گفت: باتوجه به روند افزایشی تعداد مبتلایان بیماری کووید ۱۹ در استان طی ماه‌های گذشته، بستری‌های کرونایی به حدود ۱۰۰ نفر کاهش یافت و در آستانه دورقمی شدن قرار گرفت.

پ
پ

به گزارش زرین خبر ، علی احمد آقاپور در جمع خبرنگاران افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۳۱۵ نفر در آذربایجان غربی به بیماری کرونا مبتلا شده که از این تعداد حدود ۱۱۰ نفر در بیمارستان‌ها بستری شدند.

وی اضافه کرد: در حال  حاضر، تعداد کل بستری‌های ناشی از بیماری‌های حاد تنفسی در آذربایجان‌غربی ۹۰۲ نفر است که از این تعداد، ۳۹۹ نفر مشکوک و ۵۰۳ نفر نیز مبتلای قطعی به کرونا هستند.

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی گفت: کاهش آمار با رعایت پروتکل ها و اجرایی شدن محدودیت ها به دست آمده ولی شهروندان باید توجه داشته باشند که این روند در صورت بی توجهی برعکس خواهد شد.

آقاپور ادامه داد: از کل بستری شدگان در آذربایجان غربی، ۲۵۹ نفر تحت مراقبت‌های ویژه بوده و ۶۴ نفر به ونتیلاتور متصل هستند.

وی با اشاره به افزایش ۱۰ نفری فوت شدگان ناشی از بیماری کووید ۱۹ در آذربایجان غربی طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: تعداد کل فوت شدگان در استان به سه هزار و ۱۳۲ نفر رسیده است.

*اروم نیوز

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.