آمادگی 100 درصدی پلیس آذربایجان غربی برای تاسوعا و عاشورای حسینی
۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴
شناسه : 266409
8

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از آمادگی 100 درصدی پلیس برای برقراری نظم و ایجاد آرامش و امنیت در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در استان خبر داد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سردار ناصر اصلانی در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب با بیان اینکه از ابتدای ماه محرم در آذربایجان غربی شاهد برگزاری باشکوه مراسمات عزاداری سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش هستیم، اظهار کرد: سه هزار هیئت عزاداری در حسینه ها، تکایا و مساجد استان از ابتدای محرم با برپایی مراسمات عزاداری فعالیت دارند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی افزود: قبل از ماه محرم، در شهرستان ها با همکاری فرماندهان انتظامی و مسئولین تبلیغات اسلامی جلساتی در خصوص نحوه برگزاری مراسمات عزاداری برگزار شده است.

وی با بیان اینکه نظم و انضباط خوبی در برگزاری مراسمات عزاداری وجود دارد، گفت: پلیس از آمادگی 100 درصدی برای برقراری نظم و انضباط و امنیت و آرامش به ویژه در تاسوعا و عاشورای حسینی برخوردار است.

اصلانی با تاکید بر اینکه برگزاری باشکوه مراسمات عزاداری سید و سالار شهیدان، تصریح کرد: با برگزاری باشکوه مراسمات عزاداری امام حسین(ع) و یارانش می توان فرهنگ عاشورایی را به دنیا صادر کنیم.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اظهار کرد: برگزاری باشکوه مراسمات عزاداری موجب یاس و ناامیدی برای دشمنان اسلام و امید و خوشحالی برای دوستان انقلاب و اسلام می شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.