آمادگی کامل برای پذیرایی از زائران اربعین در مرز تمرچین وجود دارد
۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
شناسه : 302230
11
استاندار آذربایجان غربی: استاندار آذربایجان غربی با اشاره به انتخاب مرز تمرچین پیرانشهر به عنوان یکی از مبادی ورودی به کشور عراق در ایام زیارت اربعین گفت: با تلاش شبانه روزی اعضای ستاد استانی، آمادگی کامل برای پذیرایی از زائران اباعبدالله الحسین (ع) در این مرز را فراهم کرده‌ایم.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، محمد صادق معتمدیان افزود: بر اساس تصمیم ستاد مرکزی اربعین، امسال از طریق مرز تمرچین در پیرانشهر میزبان زائران اباعبدالله الحسین (ع) خواهیم بود.

وی اضافه کرد: در این راستا، تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده شده و اقدامات قابل توجهی در رابطه با اسکان، تغذیه و مباحث بهداشتی و درمانی زائرین صورت گرفته است.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین برای بهبود زیرساخت‌های مرز تمرچین در حوزه تامین برق و آب برای زوار حسینی، تدابیری اندیشیده شده که برای تکمیل این روند از همراهی کمیته زیرساخت ستاد مرکزی اربعین در استان نیز استفاده کردیم.

معتمدیان اظهار کرد: امیدواریم با کمک ویژه این کمیته و ستاد مرکزی اربعین، در زمان باقی مانده، شرایط میزبانی حداکثری از زوار را در مرز تمرچین فراهم کنیم.

وی گفت: طبق تدابیر اندیشیده شده، زائران باید به صورت گروهی با اتوبوس از مرز تمرچین به عتبات عالیات و کربلای معلی اعزام شوند ضمن اینکه در مسیر تردد زائران برپایی مواکب اسکان و پذیرایی تمهید شده است.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.